Dostarczamy nowoczesne narzędzia do obsługi klienta omnichannel, zarządania projektami, zarządzania usługami IT. Pomagamy firmom w optymalizacji procesów i doborze odpowiednich narzędzi.Oferujemy kompleksowe rozwiązania dostępne w chmurze, łatwe w konfiguracji i obsłudze, posiadające wiele gotowych integracji, zapewniające szeroką obsługę procesów: • Freshdesk - wielokanałowy helpdesk do obsługi zapytań z e-mail, www, live-chat, telefon, mobile apps, Facebook, Twitter, portali z bazą wiedzy, • Freshservice - IT service desk zgodny z ITIL + zarządzanie assetami, • Freshsales - lekki CRM, • Freshchat - rozbudowane narzędzie komunikacji chat, • Freshcaller - wirtualna centrala telefoniczna mogąca rozszerzyć o kolejny kanał komunikacji CRM i helpdesk, • Freshmarketer - analizator witryn firmowych i wsparcie w optymalizacji konwersji, • Freshping - monitorowanie dostępności serwisów www i wydajności (do 50 adresów URL bezpłatnie)Skontaktuj się z naszym pol...
• Freshdesk - wielokanałowy helpdesk do obsługi zapytań z e-mail, www, live-chat, telefon, mobile apps, Facebook, Twitter, portali z bazą wiedzy, • Freshservice - IT service desk zgodny z ITIL + zarządzanie assetami, • Freshsales - lekki CRM, • Freshchat - rozbudowane narzędzie komunikacji chat, • Freshcaller - wirtualna centrala telefoniczna mogąca rozszerzyć o kolejny kanał komunikacji CRM i helpdesk, • Freshmarketer - analizator witryn firmowych i wsparcie w optymalizacji konwersji, • Freshping - monitorowanie dostępności serwisów www i wydajności (do 50 adresów URL bezpłatnie)
Expo & Conference. The most important event for online sellers in Poland.
Event date
Duration
Location
Location
Event date
Organizer
Legal address
TIN