System Thulium to narzędzie do obsługi połączeń telefonicznych, e-maili, messengera i czatów od klientów, wzbogacone o prostego w implementacji chatbota, zaawansowane raporty i liczne integracje. Wprowadza porządek w obsłudze klienta i ułatwia zarządzanie całością komunikacji. System jest przeznaczony dla BOK, działów wsparcia lub działów sprzedaży i adresowany do firm posiadających 5-80 konsultantów. Z powodzeniem wykorzystywany przez firmy takie jak TUI, W.KRUK, Morele.net, Onet.pl, WITTCHEN, DeeZee czy Shoper. Połącz Thulium ze swoimi narzędziami! Posiadamy integracje z: Facebook Messenger, BaseLinker, Shoper, IdoSell, Allegro, SMS API czy Livespace.e-support for your e-commerce - zwiększaj konwersję w sklepie internetowym dzięki obsłudze klienta razem z Thulium.
Thulium e-support for e-commerce. Thulium to narzędzie do obsługi całej komunikacji z klientem. Integruje w sobie obsługę połączeń, e-maili, czatów oraz Facebook Messengera. Porządkuje, organizuje, monitoruje i definiuje procesy związane z komunikacją. Minimalizuje wysiłek klienta.Sprawia, że żaden kontakt od klienta nie zostanie pominięty ani zapomniany, a praca nie będzie zdublowana. Thulium daje Ci pełną kontrolę nad pracą konsultantów. System Thulium jest zintegrowany z: BaseLinkerem, Livespace, Shoperem, IdoSellem, SMS API i Facebook Messengerem.
Expo & Conference. The most important event for online sellers in Poland.
Event date
Duration
Location
Location
Event date
Organizer
Legal address
TIN