← Back to the Exhibitors list

Who are we?

W 2017 roku Google wprowadziło obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Shopping oraz reklamowanych w ramach sieci Google Adwords numerem GTIN. Tym samym e-sklepy, które nie wykorzystywały do tej pory numeru GTIN, zmuszone zostały dostosować strukturę swoich produktów do nowych obowiązków, gdyż w przeciwnym wypadku produkty bez tej informacji nie będą wyświetlane w narzędziach Google. Wykorzystanie numeru GTIN w internetowym opisie produktów oznacza: wyższy współczynnik klikalności większy zwrot wydatków na reklamy obniżenie współczynnika odrzuceń skuteczniejsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach W Polsce numery GTIN przydziela Fundacja GS1 Polska. Organizacja GS1 działa w 112 krajach. GS1 Polska jako organizacja krajowa zarządza Systemem GS1 w Polsce oraz wspiera uczestników systemu w efektywnym wdrażaniu standardów. Jest jedyną instytucją upoważnioną do przyjmowania firm i instytucji z Polski do Systemu GS1 i nadawania im uprawnień do stosowania kodów GS1.

Special offer for Visitors - available only during EXPO!

GS1 jest organizacją działającą w 112 krajach. Dla odwiedzających zaplanowaliśmy quiz dotyczący tych państw. Do wygrania są atrakcyjne nagrody pochodzące z różnych zakątków świata.

Contact us!

Magdalena Wałęsiak, Menedżer ds. ecommerce, tel. +48 887 889 704, e-mail: magdalena.walesiak@gs1pl.org

Relacja video z poprzedniej edycji - sprawdź jak pozyskać Klienta na Targach eHandlu!