Dostarczamy nowoczesne narzędzia do obsługi klienta omnichannel, zarządania projektami, zarządzania usługami IT. Pomagamy firmom w optymalizacji procesów i doborze odpowiednich narzędzi.

Oferujemy kompleksowe rozwiązania dostępne w chmurze, łatwe w konfiguracji i obsłudze, posiadające wiele gotowych integracji, zapewniające szeroką obsługę procesów:

 • Freshdesk - wielokanałowy helpdesk do obsługi zapytań z e-mail, www, live-chat, telefon, mobile apps, Facebook, Twitter, portali z bazą wiedzy,

 • Freshservice - IT service desk zgodny z ITIL + zarządzanie assetami,

 • Freshsales - lekki CRM,

 • Freshchat - rozbudowane narzędzie komunikacji chat,

 • Freshcaller - wirtualna centrala telefoniczna mogąca rozszerzyć o kolejny kanał komunikacji CRM i helpdesk,

 • Freshmarketer - analizator witryn firmowych i wsparcie w optymalizacji konwersji,

 • Freshping - monitorowanie dostępności serwisów www i wydajności (do 50 adresów URL bezpłatnie)


Skontaktuj się z naszym polskim partnerem Deviniti Sp. z o.o. aby przetestować i wdrożyć rozwiązania Freshworks:

email: freshdesk@deviniti.com

www: https://deviniti.com/pl/produkty-freshworks/

Location Freshworks: C5.5

  • D5.1
  • D5.2
  • D5.4
  • D5.3
  • D4.1
  • D3.1
  • D4.2
  • D3.2
  • D4.3
  • D3.3
  • D3.4
  • D4.4
  • D4.5
  • D3.5
  • G2
  • G3
  • D1.1
  • D1.2
  • D1.3
  • D1.4
  • D1.5
  • D2.5
  • D2.3
  • D2.4
  • D2.1
  • D2.2
  • A5.1
  • A5.3
  • A5.2
  • A5.4
  • A5.5
  • A4.1
  • A3.1
  • A1.1
  • D1.6
  • D2.6
  • D3.7
  • D4.7
  • D5.5
  • D1.7
  • D1.8
  • A1.2
  • A1.3
  • D1.9
  • A1.4
  • G1
  • A3.4
  • A4.4
  • A2.4
  • D4.10
  • D3.10
  • D2.9
  • D2.7
  • D3.8
  • D4.8
  • D5.6
  • D5.7
  • D4.9
  • D3.9
  • D2.8
  • A2.2
  • A3.2
  • A4.2
  • A2.3
  • A3.3
  • A4.3
  • D5.8
  • A1.5
  • A1.6
  • A1.7
  • B1.1
  • A2.5
  • B2.1
  • A2.6
  • A2.7
  • C5.1
  • C5.2
  • C5.3
  • C5.4
  • C5.5
  • C5.6
  • B5.2
  • B4.1
  • B3.1
  • B3.2
  • B4.2
  • B5.3
  • B4.3
  • B4.4
  • B3.3
  • B3.4
  • B5.1
  • B2.2
  • B1.2
  • C1.1
  • C2.1
  • C3.1
  • C4.1
  • B2.3
  • B1.3
  • B1.4
  • B2.4
  • G6
  • G5
  • C5.7
  • C5.8
  • C5.9
  • B2.5
  • B1.6
  • B2.6
  • G4
  • B1.5
  • D4.6
  • D3.6
  • C4.4
  • C3.4
  • C2.4
  • C1.4
  • C4.3
  • C3.3
  • C2.3
  • C1.3
  • C4.2
  • C3.2
  • C2.2
  • C1.2
  • B3.5
  • B4.6
  • B5.4
  • B3.6
  • B3.7
  • B3.8
  • B4.7
  • B4.8
  • B5.5
  • B5.6
  • N2
  • Z1
  • A2.1
  • Z2
  • Z4
  • Z5
  • N1
  • B4.5
  • Z3
  • V1

Register for free

You will receive the ticket with email registration confirmation.

Presentations Stages Schedule

Expo starts at 10 am, Presentations start at 11:15am, Entrance is FREE (free registration required)

A
B
C
D
30-minute break
30-minute break
30-minute break

Register for free

You will receive the ticket with email registration confirmation.

Join over 4000 participants

Expo & Conference. The biggest event for online sellers in Central Europe.

  • Warsaw, EXPO XXI

    Location

  • October, the 22nd 2019

    Event date

Chosen speakers

Expo starts at 10 am, Presentations start at 11:15am, Entrance is FREE (free registration required)

Register for free

You will receive the ticket with email registration confirmation.

Support

Feel free to contact us regarding our offer. Regards, Adam Zygadlewicz
hello@targiehandlu.pl +48 721 945 134

  • Warszawa - EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14

    Location

  • 22 października 2019

    Event date

  • 10:00-17:00

    Duration

  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Organizer

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Legal address

  • VAT ID 7811967834

    TIN