W Internecie jest dostępnych wiele różnych badań przedstawiających pozytywny wpływ opinii na sprzedaż w e-sklepach. Wiele z nich stawia opinie jako najważniejszy element wiarygodności sklepu. Brak jednak badań odnoszących się do rynku polskiego, które jednoznacznie wskazują konkretne korzyści i poziom wpływu opinii na sprzedaż. Badanie odpowiada na pytanie jak wiele i w jaki sposób należy prezentować opinie o produktach by zwiększyć konwersję i sprzedaż.
Współzałożyciel @ Zaufane.pl
10 lat związany z branżą e-commerce, od 2 lata zarządza w Zaufane.pl - najskuteczniejszej i najbardziej zaawansowanej usłudze do pozyskiwania, prezentowania i zarządzaniem opinią w Polsce. Jego znakiem firmowym są „gwiazdki w reklamach Googole” obecnie najbardziej pożądanej funkcjonalności reklam P...
Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.
Data wydarzenia
Czas trwania
Lokalizacja
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP