preloader

9 Listopada 2016, Warszawa, EXPO XXI
XII Targi eHandlu
Cały eHandel w jednym miejscu. Największe wydarzenie sprzedających online w Polsce.
24 bezpłatne prezentacje
11:00 - 11:20

Jak rozliczać promocje i Bonusy dla Klientów sklepów internetowych: - jak rozliczyć sprzedaż premiową - np. klient kupuje 2 szt., 3 otrzymuje gratis, - jak rozliczyć przedpłaty. Praktyczne porady z doświadczenia inFaktu w obsłudze księgowej właścicieli sklepów internetowych. Opcja konsultacji księgowych.

Scena Thulium Anna Pisu inFakt

Internauci nie mają litości dla twórców treści multimedialnych. Coraz trudniej przykuć uwagę wymagającego widza i przekonać go do podjęcia pożądanych działań. Dlatego niezwykle ważne jest aby w Internecie komunikować się precyzyjnie i efektywnie. Jest to możliwe za pomocą uszytego na miarę contentu video. Tylko co to tak naprawdę znaczy? O widzach, ich nawykach i możliwościach jakie daje kontent video opowie Maciej Sawicki. Producent, CEO Mumin's INT.

Scena AB Tasty Maciej Sawicki Mumin's INT

Omówienie w jakich wypadkach firma decydująca się na uruchomienie sklepu lub migrację systemu na nowe oprogramowanie powinna zatrudnić kierownika projektu. Jakie zadania pełni PM w organizacji, jakie kompetencje powinien posiadać oraz dlaczego bez kierownika wdrożenie może się nie udać.

Scena Kaliop Łukasz Plutecki AtomStore

11:35 - 11:55

Sposób, w jaki dziś kupujemy i sprzedajemy, dynamicznie się zmienia, a sektor płatniczy stale pracuje nad tym, aby dotrzymać tempa tym zmianom. Niezależnie od tego, jaką branżę reprezentujemy, nowa Ekonomia Rzeczy (Economy of Things) jest bardzo istotna i niesie ze sobą wciąż nowe możliwości i wyzwania. Nie jest to jednak "Nowy wspaniały świat", ale po prostu połączenie technologii i informacji, którego już doświadczamy. Porozmawiamy o trendach nowej ekonomii i wyzwaniach, które stają przez każdą firmą i które każda firma powinna rozumieć. · Stara ekonomia: początkowa i nadal dominująca kultura handlu: ludzie kupują i sprzedają osobiście, twarzą w twarz · Ekonomia cyfrowa - wielka i dynamicznie rosnąca cyfrowa rewolucja: ludzie kupują i sprzedają na odległość · Ekonomia rzeczy - wznosząca się „trzecia fala”: liczba transakcji gwałtownie wzrasta, a inteligentne urządzenia zaczynają kupować i sprzedawać między sobą.

Scena AB Tasty Robert Stawicki Elavon

Każdy słyszał jakąś historię o oszałamiającej obsłudze klienta. Następnie taka historia, niczym wirus, rozchodzi się po świecie. Czy taka strategia popłaca? Czy w ogóle jest możliwa do wdrożenia? A może wystarczy obsłużyć klienta poprawnie, bez fajerwerków?

Scena Thulium Marek Bartnikowski Thulium

Prezentacja na bazie case'ów wdrożeniowych pokazująca jak znacząco skraca się czas obsługi po wdrożeniu procesów automatyzujących kanały komunikacji z klientem.

Scena Kaliop Karol Dudij, Head of Commercial Unified Factory S.A.

12:25 - 12:45

Learn what Adidas and other global companies do to have a great omni-channel proposition in all of their markets

Scena Thulium Jussi Lindberg Adyen / SVP Business Development

Połączenie systemu PIM (product information management) ze sklepem internetowym i innymi kanałami publikacji danych o produktach

Scena Kaliop Piotr Jabłoński; Daniel Cisek Kaliop Poland

Przekonaj się jak testowanie A/B może pomóc poprawić konwersję Twojej strony. Przedstawimy niektóre dobre praktyki, które pozwolą firmom uniknąć najczęściej napotykanych pułapek przy wdrażaniu testów A/B. Zebraliśmy je na podstawie doświadczeń (zarówno pozytywnych jak i negatywnych) naszych klientów przy wykonywaniu swoich testów.

Scena AB Tasty Adriana Lysniewska-Hiley AB Tasty

13:00 - 13:20

Rynek e-commerce obraca się wokół oczekiwań klienta. W dobie dynamicznej, prężnie rosnącej konkurencji, e-sprzedawcy chcący zbudować przewagę rynkową, muszą zademonstrować dyspozycyjność do wyjścia naprzeciw nowoczesnym technologiom. Dlaczego wdrożenie w sklepie internetowym najnowszych rozwiązań płatniczych w strategii omnichannel spowoduje pozostawienie konkurencji w tyle, opowie Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży E-commerce Przelewy24

Scena Thulium Jacek Kinecki Przelewy24

Skuteczne pozycjonowanie? Miliony odwiedzin, tysiące zamówień, a to wszystko dzięki działaniom on-site i off-site. W 15-minutowej prezentacji przedstawię najważniejsze elementy SEO i link buildingu, które można wykonać samodzielnie, aby w niedalekiej przyszłości zdobyć pozycję lidera w swojej branży.

Scena AB Tasty Piotr Michalak Grupa TENSE

Światowi giganci sprzedaży internetowej aż 75% swoich przychodów czerpią z zakupów swoich stałych klientów. Jak wykorzystanie nowych technologii pomaga w ratowaniu porzuconych koszyków, upraszczaniu i skracaniu procesu zakupowego, rozwijaniu trwałych relacji z klientami i minimalizacji negatywnych efektów ROPO? Na te i wiele innych pytań odpowiemy, pokazując jedną z wielokanałowych platform contact center wraz z praktycznym jej zastosowaniem (case study obsługi klienta w sklepie internetowym).

Scena Kaliop Tomasz Paprocki - Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska. Focus Contact Center by Focus Telecom

13:50 - 14:10

Certyfikat SSL, jak podaje sam Google, wpływa na pozycje strony w wyszukiwarce; wpływa na poczucie bezpieczeństwa kupującego w e-sklepie; wspiera budowanie wiarygodnej marki; zapewnia bezpieczeństwo transakcji online. Wszystko to ostatecznie poprawia efektywność sklepu.

Scena Kaliop Anna Christ-Jurczak CertyfikatySSL.pl

Większość sprzedawców internetowych jest świadoma co to jest content marketing. Rozumieją jego znaczenie dla SEO, że dobre zdjęcia i filmy poprawiają sprzedaż. Jednak gdy zada się pytanie „Masz coś unikalnego. Jak to sprzedasz?” pojawia się luka. Tworzenie prostego landingu lub linkowanie do klasycznego sklepu nie jest optymalne. Jak połączyć go np. Allegro, czy innymi sklepami? Na to i inne pytania odpowiemy, pokazując w praktyce czym jest OPS, jakie ma możliwości i kiedy go stosować?

Scena Thulium Paweł Fornalski IAI-Shop.com

14:25 - 14:45

e-Telefon. Na ile możesz zwiększyć sprzedaż rozmawiając z klientami. - jak podanie numeru telefonu wpływa na konwersję w sklepie - statystyki od 900 klientów CallPage, który prowadzą rozmowy telefoniczne i jak to im się przekłada na sprzedaż - Automatyzacja procesów porzuconego koszyka.

Scena AB Tasty Ross Knap CallPage

15:15 - 15:35

Obalimy trzy mity: 1.SaaS się nie nadaje do skutecznego SEM, zwłaszcza SEO 2.Dedyk może więcej (koszty vs z efekty) 3.Inbound to najważniejsza rzecz w marketingu Powiemy też jak maksymalnie wykorzystać SAASa w SEM: 1.SEO: konfiguracja stron z treścią (metatagi, GA) 2.PPC: dobra konfiguracja stron docelowych dla reklam + dobry feed produktowy 3.REMARKETING: tracking, facebook dynamic ads itd (wszystkie możliwości) SOCIAL MEDIA: Integracje SM + facebook dynamic ads

Scena Kaliop Łukasz Kozłowski Dreamcommerce/Shoper

Google Serach Console jako centrum analizy jakości własnego sklepu internetowego w kontekście indeksacji w wyszukiwarkach internetowych. Prezentacja podstawowych raportów GCS mówiących o kondycji serwisu w wyszukiwarkach oraz analiza danych ruchu organicznego w uzupełnieniu raportów Google Analytics.

Scena Thulium Sebastian Suma CEO Agencji SEM Sempai

Jak stworzyć dobrą reklamę, która sprzedaje? Nie ma jednej, skutecznej recepty. Ale każda marka i firma, powinna wykonać kilka głównych działań w tworzeniu swojej sprzedażowej kampanii.

Scena AB Tasty Anna Ledwoń More Bananas

15:50 - 16:10

Email marketing jest jednym z najstarszych kanałów marketingu internetowego. Nie znaczy to jednak, że nie zmienia się na przestrzeni lat. Jak dostosować swoje działania do nowych możliwości systemów do email marketingu oraz zmian w oczekiwaniach odbiorców - opowie Anna Łowczowska.

Scena Kaliop Anna Łowczowska FreshMail

Podstawowe dane do personalizacji: demografia i ogólne zainteresowania, to za mało. Ludzie się zmieniają – ich hobby, bieżące potrzeby i sytuacja życiowa. Dlatego podstawą sprzedaży są intencje zakupowe – TU i TERAZ. Dane pozwalają zdobyć taką wiedzę i praktycznie ją wykorzystać, dzięki produktom takim jak mailing profilowany. Narzędzie bazuje na danych z kampanii oraz z DMP. Na podstawie aktywności użytkowników w Internecie, otrzymują oni oferty odpowiadające na ich AKTUALNE potrzeby.

Scena AB Tasty Magdalena Walczuk oraz Sebastian Bialousz Email Network oraz LeadR

8,25 s na tyle przeciętny internauta skupi się na informacjach ze strony Twojego sklepu. Skuteczność notyfikacji web push potwierdza, że nawet tyle wystarczy, żeby przyciągnąć jego uwagę i skłonić do zakupu, potrzeba jedynie odpowiedniego narzędzia. Na przykładach kampanii zrealizowanych w polskich sklepach internetowych, pokażę jak w kilku kliknięciach zwiększać sprzedaż w czasach skróconej uwagi klientów, bez kłopotliwego przetwarzania danych osobowych i umiejętności programowania.

Scena Thulium Mateusz Worotyński, Co-owner oraz Joanna Wójcik, Communication Manager PushPushGo

  • .BespokeChat

    stoisko A12

  • 2ClickShop

    stoisko F15

  • 3S Data Center S.A.

    stoisko C23

  • AB Tasty

    stoisko F1

  • All4Affiliate

    stoisko D1

  • ALPOL rozwiązania IT

    stoisko H12

  • Altar

    stoisko E9

  • apaczka.pl

    stoisko C14

  • Artefakt

    stoisko B20

  • ArubaCloud

    stoisko C5

  • AtomStore

    stoisko B14

  • Best.net

    stoisko H2

  • Blue Media

    stoisko F7

  • CALLPAGE Sp. z o.o.

    stoisko F16 i B25

  • CashBill S.A.

    stoisko C21

  • CENEO.pl

    stoisko C11

  • CentrumPakowania.com

    stoisko A5

  • Click Community

    stoisko C17

  • Comarch

    stoisko E11

  • Criteo

    stoisko F3

  • Dealavo Smart Prices

    stoisko F4

  • Deva Group

    stoisko C7

  • DEXION

    stoisko A3

  • DHL

    stoisko C30 i C28

  • Docdata

    stoisko B17

  • Domeny.pl sp. z o.o.

    stoisko A17

  • Dotpay

    stoisko F14

  • DPD Polska

    stoisko G3

  • E-Logistics

    stoisko A16

  • eCard SA

    stoisko F13

  • edrone

    stoisko C15

  • Elavon

    stoisko G1

  • EmailLabs

    stoisko C12

  • Espago

    stoisko C29

  • EURid

    stoisko D6

  • Eurohermes.eu

    stoisko H9

  • feedink.com

    stoisko H17

  • FerBuy

    stoisko E5

  • Filmpoint

    stoisko F9

  • Firmao CRM

    stoisko B5

  • Firmes

    stoisko A6

  • FreshMail

    stoisko C13

  • Fundacja GS1 Polska

    stoisko F10

  • GetResponse

    stoisko G2

  • Global4Net

    stoisko B6

  • Goglobal24

    stoisko A13

  • Grupa TENSE

    stoisko D5

  • i-systems

    stoisko C4

  • IAI-Shop.com

    stoisko A8

  • IDEA07

    stoisko D3

  • Inforsys SA

    stoisko C2

  • INIS

    stoisko H6

  • inSolutions

    stoisko B18

  • Kaczka Studio

    stoisko B21

  • Kaliop Poland

    stoisko E7

  • Kartony24

    stoisko B22

  • korporacjakurierska.pl

    stoisko B19

  • Landingi

    stoisko A14

  • LeadR

    stoisko C27

  • LeaseLink

    stoisko F6

  • Legal Geek

    stoisko E2

  • Logistiko

    stoisko C19

  • Lubasz i Wspólnicy

    stoisko F19

  • M40 Pozycjonowanie

    stoisko C25

  • Marketer+

    stoisko F8

  • mode360

    stoisko C9

  • Mumin's INT

    stoisko E12

  • Netsprint

    stoisko E6

  • NGChat.com

    stoisko C16

  • NOMINO

    stoisko F17

  • Nomino Systems

    stoisko F17

  • Okazje.info

    stoisko C6

  • Oktawave

    stoisko F5

  • OlzaLogistic

    stoisko H10

  • Omniconvert (Marketizator)

    stoisko C24

  • Omnipack

    stoisko B11

  • Online Marketing Polska

    stoisko H5

  • optivo

    stoisko F21

  • Orbitvu

    stoisko B10 i B9

  • OVH Sp. z o.o.

    stoisko F2

  • OWOX

    stoisko H16

  • Paketo24.eu

    stoisko C22

  • PhotoRobot

    stoisko C1

  • Plast-farb

    stoisko A7

  • Poczta Polska S.A.

    stoisko F11

  • Point of View

    stoisko C3

  • prokonsumencki.pl

    stoisko B8

  • PROSERWER.pl

    stoisko A9

  • Przelewy24

    stoisko C20

  • rankingCoach

    stoisko E3

  • RedCart.pl

    stoisko H15

  • Reslogistic

    stoisko H11

  • Response Concepts

    stoisko D7

  • Retargeting.biz

    stoisko C8

  • RUCH S.A.

    stoisko B13

  • Rzetelna Grupa

    stoisko B16

  • SARE

    stoisko H7

  • SaveCart

    stoisko E10

  • Selly Shop

    stoisko A4

  • Sempai

    stoisko B12

  • SEMSTORM

    stoisko A15

  • Setugo.pl

    stoisko A11

  • Shoper

    stoisko H4

  • Sky-Shop.pl

    stoisko H8

  • Skąpiec.pl

    stoisko B24

  • SMSAPI

    stoisko D4

  • Social Media London Style

    stoisko B2

  • SOFORT

    stoisko B4

  • Solution 4 Digital

    stoisko E8

  • Sugester

    stoisko B7

  • Szostek_Bar i Partnerzy

    stoisko A10

  • testuj.pl

    stoisko A1

  • Thulium

    stoisko B26

  • TopShow3D

    stoisko A2

  • tpay.com

    stoisko C26

  • Traffic Trends

    stoisko E4

  • Trusted Shops

    stoisko C18

  • Verseo sp. z o.o. sp.k.

    stoisko B15

  • VIV NETworks

    stoisko B1

  • Webbiz Sp. z o. o.

    stoisko F23 i F24

  • webePartners

    stoisko E1

  • Whoop!

    stoisko C10

  • WP Desk

    stoisko H3

  • Śląskie Centrum Logistyki S.A.

    stoisko B23

  • ŚWIAT PRZESYŁEK

    stoisko F12

  • Elavon

    Stoisko G1

  • AB Tasty

    Scena AB Tasty

  • Kaliop Poland

    Scena Kaliop

  • Thulium

    Scena Thulium

Relacja video z poprzednich edycji




Regulamin uczestnictwa w XI Targach eHandlu jest dostępny TUTAJ
Korzystamy również z plików Cookies :) Jeśli chcesz wiedzieć więcej, kliknij TUTAJ

Lokalizacja & Kontakt

  • Centrum EXPO XXI Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14
  • hello@targiehandlu.pl
  • +48 721 945 134
  • 9 Listopada 2016 -