preloader

10 maja 2017, Gdańsk, AMBER EXPO
XII Targi eHandlu
Cały eHandel w jednym miejscu. Największe wydarzenie sprzedających online w Polsce.
Chcę bezpłatną wejściówkę! 32 eksperckie prezentacje!

Rezerwacja stoisk otwarta! :)

10 maja 2017 roku, AMBER EXPO Gdańsk.

Cały eHandel w jednym miejscu! Ponad 4000 Zwiedzających, 32 eksperckie prezentacje na 4 scenach i 150 Wystawców z branży - dołączysz? :)

Sprawdź dostępność Stoisk!

Relacja video z poprzedniej edycji - sprawdź jak pozyskać Klienta na Targach eHandlu!

Targi to nie tylko Wystawcy, lecz również 32 eksperckie prelekcje - sprawdź sam!



32 bezpłatne prezentacje!
11:00 - 11:20

Did you know that more than 50% of your online revenue comes from people who use your site search function? These users are 6-times more likely to purchase and still 30% of the time they are not able to find what they are looking for. Do you want to know how you can fix that?

SCENA "B" / "Kaliop Poland" Istvan Simon, Prefixbox

Jak wygląda efektywny proces sprzedaży? /// Jak skutecznie generować leady outbound/indound? /// Jakie są metody kwalifikacji lead to opportunity? /// Jak wygląda lejek 2.0? /// Dlaczego warto specjalizować handlowców?

SCENA "A" / "rankingCoach" Filip Duszczak, Instream.io

Na ile cenna informacją dla Ciebie była by wiedza o tym kim są ludzie którzy kupują w sklepie konkurencji? i umieć im wyświetlić Twoją ofertę? /// A gdybyś za pomocą FB API mógł wiedzieć kto nie kupi Twojego produktu i nie wyświetlać mu reklamy /// A gdybyś nie musiał targetować reklam na wyczucie tylko miał dokładne dane? /// A gdyby to wszystko dało sie zautomatyzować, jak bardzo oszczędziło by to Twój czas? /// Nie gdybaj - przyjdź na prezentacje i dowiedz się jak to robią inni i wdróż te rozwiązania u siebie.

SCENA "C" / "GetResponse" Daniel Kędzierski, FastTony.es

Statystycznie jedynie co czwarty kupujący powraca do sklepu online po pierwszej transakcji. Tymczasem wzrost retencji o 5% może zwiększyć przychody nawet o 125%. Jak przekształcić jednorazowy zakup w długofalową relację z klientem? O tym wszystkim na prezentacji. Zapraszam!

SCENA "D" / "Stora Enso" Dominik Krześlak, ExpertSender

11:35 - 11:55

Stora Enso actively works with consumers and e-tailers to create next generation E-commerce packaging. In this presentation Stora Enso will share insights from a recent consumer study and deep interviews with multiple e-tailers to understand the key pain & pleasure points of E-commerce packaging.

SCENA "D" / "Stora Enso" Dr Sohrab Kazemahvazi, Stora Enso

Sprawne zarządzanie informacją o produktach to podstawa dobrze funkcjonujących e-sklepów. Równie ważny jest user experience. Podjęcie właściwych decyzji oraz wybór odpowiednich narzędzi i systemów skutkować będzie znacznym zwiększeniem ruchu na stronie, zmniejszeniem liczby porzuconych koszyków i przede wszystkim - zadowoleniem klientów.

Personalizacja polega na wysyłaniu do odbiorców relewantnych treści – takich, które są dla nich wartościowe. Dzięki marketing automation wysyłanie spersonalizowanej komunikacji jest znacznie łatwiejsze, pod warunkiem, że wiesz na co zwrócić uwagę.

SCENA "C" / "GetResponse" Ireneusz Klimczak, GetResponse

12:25 - 12:45

Podczas prezentacji zostaną omówione zmiany w zakresie technologii i zachowań klientów korzystających z kanału m-commerce. Przedstawione zostaną także najnowsze rozwiązania które mogą mieć wpływ na rozwój kanały mobile w najbliższych miesiącach.

SCENA "B" / "Kaliop Poland" Łukasz Plutecki, AtomStore

Utrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskanie nowego. Opowiem, jak go zatrzymać dzięki dobrej obsłudze. W programie prezentacji: reklamacje i zwroty, zarządzanie opiniami klientów, budowa wizerunku firmy i komunikacja w mediach społecznościowych

SCENA "A" / "rankingCoach" Anna Rak, Trusted Shops

W jaki sposób zbierać i analizować informacje w e-commerce? Jakie zmiany w organizacji warto przeprowadzić dla efektywnego wykorzystania danych? Case study – jak analiza informacji przyczyniła się do wygenerowania mierzalnych korzyści.

SCENA "D" / "Stora Enso" Szymon Szirch, AB S.A.

Jak wyeliminować próbkowane dane ze swoich analiz? Jak przewidzieć przyszły ruch i konwersje w swoim serwisie? Jak sprawić, aby dziesiątki raportów tworzyły się same? Jak stworzyć interaktywną wizualizację ścieżek wszystkich użytkowników? Zrób to sam bez doktoratu ze statystyki i rocznego kursu programowania.

SCENA "C" / "GetResponse" Tomasz Kubicki, Bluerank

13:00 - 13:20

Podstawą sukcesu jest nie tylko produkt, ale i szybka, wielokanałowa obsługa, która bez doświadczonych pracowników i dobrych narzędzi jest trudna do osiągnięcia, zwłaszcza kiedy musimy obsłużyć coraz to więcej klientów. Unified Factory podpowie, jak zautomatyzować proces obsługi przez zastosowanie inteligentnych wyszukiwarek F&Q i chatbotów, aby zmniejszyć ilość pracy zespołu przy jednoczesnym zwiększeniu zadowolenia klientów.

SCENA "C" / "GetResponse" Karol Dudij, Unified Factory S.A.

Kto jest lepszym eCommerce managerem: Istota ludzka, czy maszyna? W prezentacji przygotowanej na targi eHandlu w Gdańsku opowiem o automatyzacji marketingu i pokażę, co wspólnego ma sztuczna inteligencja z marketingiem w eCommerce. Google, Facebook, Netflix, Spotify, Amazon, sieci supermarketów takie jak Walmart, duże linie lotnicze… Przykłady można by mnożyć. Dziś sztuczna inteligencja jest kołem napędowym spersonalizowanego marketingu wśród firm wiodących prym w swojej branży. Przyczyną takiego szumu związanego z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji w marketingu jest to, że pozwalają one radzić sobie z olbrzymimi zasobami danych jakie obecnie posiadamy o naszych klientach. Automatyzują powtarzalne zadania, myląc się zdecydowanie rzadziej niż człowiek. Optymalizują tak cenę produktów, jak ich dystrybucję. Dostarczają nowe funkcjonalności dla swoich użytkowników. Nie do przecenienia jest również fakt, że otwierają drogę do scenariuszy marketingowych, które byłyby nie do pomyślenia bez zastosowania zdobyczy uczenia maszynowego.

SCENA "D" / "Stora Enso" Michał Blak, edrone

Nasza prelekcja to kompendium wiedzy na temat rozwiązań, przy pomocy których można zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – mowa tu o działaniach SEO, jak i innych, wpierających pozycjonowanie, np. mediach społecznościowych czy kampaniach PPC. W skrócie, to duża dawka praktycznej wiedzy popartej przykładami, którą warto wykorzystać w budowaniu własnej pozycji na rynku e-commerce.

13:50 - 14:10

Dlaczego warto mieć obsługę telefoniczną w sklepie internetowym i jak to może pozytywnie wpłynąć na współczynnik konwersji i wartość średniego zamówienia. Trendy i triki w obsłudze telefonicznej w e-coomerce, oraz przykłady jak to robią największy graczy na rynku.

SCENA "A" / "rankingCoach" Sergey Butko, CallPage

Rewolucje kosztują. Nawet te technologiczne, które mają ulepszać świat. Koszt zmiany rozkałada się na cały rynek, ale zawsze najwięcej płacą frontmeni rewolucji. Posłuchaj jak nie zostać w ogonie rewolucji mobile, nie płacąc jednak za błędy wieku dziecięcego.

SCENA "B" / "Kaliop Poland" Łukasz Kozłowski, Shoper

14:25 - 14:45

Podzielę się najlepszymi praktykami oraz przykładami działań z prowadzonych kampanii content marketingowych, które prowadzą do znacznego zwiększenia ruchu na stronie.

SCENA "C" / "GetResponse" Wojtek Mazur, Elephate

E-commerce w B2B to cichy gigant. Celem prezentacji jest rzucenie światła na projekty e-commerce adresowane do firm, w których współczynnik konwersji nie jest kluczowym wskaźnikiem sukcesu, a ich interfejsy przypominają raczej niemieckie, niż włoskie auta.

SCENA "D" / "Stora Enso" Robert Wiśniewski, BEST.NET

15:15 - 15:35

Wyprawa po święty gral ecommerce, rozwiązanie problemu drop-shippingu na podstawie case study projektu IAI i bardzo dużego partnera. Czyli jak zamiast skupiać się na tanich integratorach, rozwiązaliśmy problemy setek sprzedawców i stworzyliśmy ekosystem, który rozwiązał jednej z największych firm sprzedażowych. Dzięki temu powstało rozwiązanie, które może zastosować każdy duży dystrybutor w swoim biznesie. Prezentacja będzie zarazem oficjalną premierą tego rozwiązania.

SCENA "D" / "Stora Enso" Paweł Fornalski, IAI-Shop.com

Today shoppers want to dictate how, when and where they buy. So retailers must provide a seamless, channel agnostic experience that gives the shopper total flexibility. But, while going fully omnichannel might seem a daunting prospect, the good news is that the benefits of omnichannel are closer than you think. Simply by consolidating payments into a single system, retailers can recognize shoppers across channels and markets, build a deeper understanding of their needs, and better serve them with targeted offers and personalization. In his talk, Jussi will explore the power of omnichannel payments, and how they can increase conversions, build loyalty and ultimately grow revenue.

SCENA "A" / "rankingCoach" Jussi Lindberg, Adyen

Zadziwiająco dużo nawet wydawałoby się, że dobrze przygotowanych wdrożeń sklepów internetowych, czy systemów online B2B, na końcu nie spełnia pokładanych w nich nadziei. Dlaczego tak się dzieje i jak się przed tym ustrzec? Na co zwrócić szczególną uwagę przy takim projekcie? Jakie są "patenty" na sukces projektu? Potężna, skoncentrowana dawka wiedzy na bazie osobistych doświadczeń z przeszłości i aktualnych case studies.

Czy dobrze wypozycjonowany sklep internetowy potrzebuje jeszcze kampanii Google Adwords? Dokładnie tak!. Warto więc wiedzieć w jakich aspektach kampanie SEO i PPC mogą się wzajemnie uzupełniać, kiedy występuje największa synergia z działań w marketingu w wyszukiwarkach.

SCENA "B" / "Kaliop Poland" Sebastian Suma, CEO, Sempai

15:50 - 16:10

Dzisiaj, przy tak szerokim wachlarzu narzędzi i kanałów komunikacji firmy zapominają o tym, żeby komunikować się wyraźnie i zrozumiale. O tym jak unikać takiego błędu, jak robią to najlepsi oraz o tym, że nie ma jednoznacznego przepisu na sukces w komunikacji opowiem podczas swojej prezentacji.

SCENA "A" / "rankingCoach" Andrzej Ogonowski, SMSAPI

SEO is particularly important for attracting traffic from long tail search keywords. Only a few e-commerce merchants put any effort into optimizing for the long tail. During my presentation, you will get a lot of insights on how to get more conversions using the best SEO strategies.

SCENA "D" / "Stora Enso" Fernando Angulo, SEMrush

Bezpłatna rejestracja dla Zwiedzających

Targi odbędą się 10 maja 2017 roku w AMBEREXPO w Gdańsku

Zarejestruj się dzisiaj online (przycisk poniżej) by zapoznać się z produktami/usługami ponad 140 Wystawców i wysłuchać 32 prezentacji Praktyków handlu internetowego. Bilet do samodzielnego druku otrzymasz na kilka dni przed wydarzeniem więc rejestrując się zwróć uwagę na podanie poprawnego adresu email.

Chcę bezpłatną wejściówkę

Rejestracja bezpośrednio przed targami - tj w punkcie informacyjnym Targów - może być dłuższa i wiązać się z dodatkową opłatą.

  • PayU S.A.
    PayU S.A.

    Mecenas Strefy Networkingu

Co sądzą o nas Uczestnicy?

Rezerwacja stoisk otwarta! :)

10 maja 2017 roku, AMBER EXPO Gdańsk.

Cały eHandel w jednym miejscu! Ponad 4000 Zwiedzających, 32 eksperckie prezentacje na 4 scenach i 150 Wystawców z branży - dołączysz? :)

Sprawdź dostępność Stoisk!




Regulamin uczestnictwa w XII Targach eHandlu jest dostępny TUTAJ
Korzystamy również z plików Cookies :) Jeśli chcesz wiedzieć więcej, kliknij TUTAJ

Rezerwacja stoisk otwarta! :)

10 maja 2017 roku, AMBER EXPO Gdańsk.

Cały eHandel w jednym miejscu! Ponad 4000 Zwiedzających, 32 eksperckie prezentacje na 4 scenach i 150 Wystawców z branży - dołączysz? :)

Sprawdź dostępność Stoisk!

Lokalizacja & Kontakt

  • AMBEREXPO, ul. Żaglowa 11, 80-560 Gdańsk
  • hello@targiehandlu.pl
  • +48 721 945 134
  • 10 maja 2017 -