INBOUND | KAMPANIE | HELPDESK - EMAIL | WEBOWY CZAT | SMS CZAT | FACEBOOK MESSENGER | WYWIADOWCA | CRM | REALTIME RAPORTING | LCD WALLBOARD | CENTRALA WIRTUALNA | USLUGI GLOSOWE | SMS CONNECT | INTEGRACJE |
Przychodzące call centrum
Ustawienie przychodzącego call centrum umożliwia kompleksową obsługę rozmów przychodzących. Podstawą jest tryb kolejkowania połączeń telefonicznych według poprawnie ustawionego menu IVR, niektóre rozmowy przychodzące kierowane są bezpośrednio na konkretne numery telefoniczne.Call center, jako usługa inteligentnego kolejkowania przydziela połączenia zalogowanym konstultantom według pierwotnych ustawień.
Kampanie telefoniczne
Telefoniczne kampanie służą do aktywnego wywołania klientów. Daktela umożliwia łatwy import numerów telefonicznych łącznie z webową konfiguracją call listy, która jest wyświetlana konsultantom. Aktualny stan i wydajność kampanii oraz pracy konsultantów jest w czasie rzeczywistym zanotowana i pokazywana w statystykach i raportach. Wspierane są kampanie z wykręcaniem manualnym i automatycznym.
Daktela Helpdesk
Daktela Helpdesk to wielokanałowa aplikacja z nowoczesnym webowym interfejsem dla prostego przetwarzania wymagań klientów oraz realizacji wewnętrznych zadań w firmie. Nowe wymagania mogą Twoji klienci wkładać przez telefon, email, webowy czat i SMS. Daktela Helpdesk przetwarza informacje o historii wcześniejszych połączeń, preferencjach użytkownika, by ułatwić pracę konsultantom.
Daktela WebChat
Daktela Web czat umożliwia łatwym sposobem dodać na Twoje strony internetowe lub e-shop webowy live czat. Chodzi o popularny kanał komunikacyjny, którego nie powinno brakować na żadnym webie dotyczącym sprzedaży. Operatorzy załatwiają przychodzące webowe czaty wprost w aplikacji Dakteli.
Daktela SMS Czat
Daktela SMS Czat jest jednym z kanałów komunikacyjnych Dakteli, który umożliwia komunikację z Twoimi klientami przes SMS i te wiadomośći połącza do włókien. Jego zaletą jest uniwersalność i wsparcie we wszystkich telefonach komórkowych, które potrafią wysłać klasyczną SMS wiadomość. Usługodawcy produktów często prowadzą jednokierunkową informacyjną SMS komunikacje dla swoich klientów, bez możliwości odpowiedzi, Daktela SMS Czat usiłuje o zmianę. Daj swoim klientom możliwość skontaktowania się z Twoim wsparciem technicznym za pomocą łatwej SMS i zaskocz ich natychmiastową odpowiedzią.
Daktela Facebook Messenger
Daktela Facebook Messenger to wyjątkowy kanał komunikacji, który powinien być w każdym nowoczesnym centrum kontaktowym. Łatwo i szybko umożliwia połączenie Twoich facebookowych klientów z operatorami kontaktowego centrum Dakteli. Klienci mogą Twoją firmę kontaktować przez Facebook Messenger wysłaniem prywatnej wiadomości, która jest rozpatrzona w centrum kontaktowym operatorami według zadanych instrukcji. Oczywiście prowadzone są również real time statystyki i raporty.
Daktela CRM
Daktela CRM jest integralną częścią platformy Daktela i jest zoptymalizowanym systemem dla zbierania, sortowania i przetwarzania danych o klientach, szczególnie ich kontaktów. Jednym z głównych zadań jest automatyczne zapisywanie historii komunikacyjnej za pomocą wszystkich dostępnych kanałów dla każdego kontaktu i firmy, łącznie z help deskowymi ticketami. Po otrzymaniu wniosku ma operator natychmiastowe informacje o kliencie i może go obsługiwać szybciej i łatwiej.
Daktela Raporting
Jedną z unikalnych funkcji Daktela platformy jest udostępnianie raportu i statystyk w rzeczywistym czasie. Nie trzeba czekać na koniec tygodnia lub miesiąca, żeby zobaczyć, w jakim stanie jest Twoje centrum kontaktowe. Daktela Raporting udostępnia narzędzia dla Realtime Raporting wskazane do zarządzania działalnością centrów kontaktowych.
Usługi głosowe przez VoIP
Nowoczesne, w pełni cyfrowe, bezpieczne i tańsze rozwiązanie dla Twojej firmy lub call center. Nie płacisz żadnej miesięcznej opłaty, ale tylko połączenie, które możesz kiedykolwiek sprawdzić na portalu webowym danej usługi. Twój aktualny numer telefonu można łatwo przenieść lub przypisać nowy.
Daktela PBX – Centrala wirtualna
Jest to hostowana centrala, która jest fizycznie ułożona w bezpiecznym i klimatyzowanym centrum danych, połączona jest z siecią szkieletową. Centrala wirtualna oferuje ten sam zakres funkcji systemu telefonicznego jak prawdziwa centrala sprzętowa. Wirtualna centrala oferuje wszystkie zalety nowoczesnego rozwiązania w chmurze bez niezbędnych jednorazowych inwestycji. Centrala wirtualna może być opcjonalnie rozszerzona o moduł call centrum z natywnym wsparciem wielu kanałów komunikacyjnych.