O firmie

Daktela - Kreujemy prawdziwe relacje z klientami

Pomagamy firmom zadbać o obsługę klienta, tworząc narzędzie contact center.


Najlepsze oprogramowanie contact center oparte na chmurze, które pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta. Obsługuj głos, e-mail, czat internetowy, SMS i całą komunikację za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych w jednym rozwiązaniu z rozszerzonymi funkcjami, takimi jak CRM, czas rzeczywisty, wallboardy i wiele więcej.


Połączyliśmy wiele kanałów komunikacyjnych w jednym systemie: połączenia telefoniczne, e-mail, SMS, WebChat, Chatbot, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp i Viber.


Połączenia

  • Nagrywane połączenia przychodzące i wychodzące - Inteligentny IVR
  • Zarządzanie nieodebranymi połączeniami
  • Określanie priorytetów
  • Przewidywanie zdarzeń
  • Statystyki


Kampanie SMS

  • Uniwersalny kanał komunikacji
  • Status czatów SMS
  • Praca na wielu czatach jednocześnie
  • Zintegrowane ze specjalistycznymi aplikacjami
  • Transkryp...
Kluczowe produkty

POŁĄCZENIA | EMAILE | SMSY I SYSTEM TICKETOWY | CZATY | RAPORTY REALTIME | FACEBOOK MESSENGER | | CRM | WALLBOARDY | CENTRALA WIRTUALNA | USLUGI GLOSOWE | INTEGRACJE | STATYSTYKA

Oprogramowanie call center

Stworzenie własnego contact center umożliwia kompleksową obsługę rozmów przychodzących. Podstawą jest tryb kolejkowania połączeń telefonicznych według poprawnie ustawionego menu IVR, niektóre rozmowy przychodzące kierowane są bezpośrednio na konkretne numery telefoniczne. Call center, jako usługa inteligentnego kolejkowania przydziela połączenia zalogowanym konstultantom według pierwotnych ustawień.

Kampanie telefoniczne

Telefoniczne kampanie służą do aktywnego wywołania klientów. Daktela umożliwia łatwy import numerów telefonicznych łącznie z webową konfiguracją call listy, która jest wyświetlana konsultantom. Aktualny stan i wydajność kampanii oraz pracy konsultantów jest w czasie rzeczywistym zanotowana i pokazywana w statystykach i raportach. Wspierane są kampani...

Wybrani Wystawcy

Dołącz do liderów branży ecommerce

Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • 10:00-17:00

    Czas trwania

  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP