Pomagamy firmom zadbać o obsługę klienta, tworząc narzędzie contact center.
Najlepsze oprogramowanie contact center oparte na chmurze, które pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta. Obsługuj głos, e-mail, czat internetowy, SMS i całą komunikację za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych w jednym rozwiązaniu z rozszerzonymi funkcjami, takimi jak CRM, czas rzeczywisty, wallboardy i wiele więcej.
Połączyliśmy wiele kanałów komunikacyjnych w jednym systemie: połączenia telefoniczne, e-mail, SMS, WebChat, Chatbot, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp i Viber.
Połączenia
Kampanie SMS
POŁĄCZENIA | EMAILE | SMSY I SYSTEM TICKETOWY | CZATY | RAPORTY REALTIME | FACEBOOK MESSENGER | | CRM | WALLBOARDY | CENTRALA WIRTUALNA | USLUGI GLOSOWE | INTEGRACJE | STATYSTYKA
Stworzenie własnego contact center umożliwia kompleksową obsługę rozmów przychodzących. Podstawą jest tryb kolejkowania połączeń telefonicznych według poprawnie ustawionego menu IVR, niektóre rozmowy przychodzące kierowane są bezpośrednio na konkretne numery telefoniczne. Call center, jako usługa inteligentnego kolejkowania przydziela połączenia zalogowanym konstultantom według pierwotnych ustawień.
Telefoniczne kampanie służą do aktywnego wywołania klientów. Daktela umożliwia łatwy import numerów telefonicznych łącznie z webową konfiguracją call listy, która jest wyświetlana konsultantom. Aktualny stan i wydajność kampanii oraz pracy konsultantów jest w czasie rzeczywistym zanotowana i pokazywana w statystykach i raportach. Wspierane są kampani...
Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.
Data wydarzenia
Czas trwania
Lokalizacja
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP