O firmie

W każdej minucie naszej pracy kształtujemy nowoczesny rynek usług contact center.Naszym celem jest budowanie nowej jakości na rynku contact center poprzez rozwijanie partnerskiej sieci współpracy i wdrażanie nowatorskich rozwiązań. Dążymy do zapewnienia jak najwyższego poziomu i skuteczności naszych usług oraz obsługi. Słuchamy ludzi i opieramy się na ich doświadczeniu; jednocześnie obserwujemy światowe trendy i implementujemy je w naszej organizacji.

Kluczowe produkty

Sprzedaż - kampanie leadowe, bazy danych, cross selling, up-selling, Obsługa Klienta - wielokanałowa obsługa Klienta z wykorzystaniem najnowszych technologii w obszarach help desk, infolinii produktowych, promocyjnych, reklamacje, windykacja. Chat Boty - Chat boty to profesjonalny wirtualny doradca. Chat boty doskonale sprawdzają się przy obsłudze Klienta, rezerwacjach, zgłaszaniu reklamacji i rekrutacjachVoice Boty - zautomatyzuj swoją obsługę dzięki wirtualnemu asystentowi głosowemu,Social Media - oferujemy moderowanie oraz obsługę Klienta np. na platformie Facebook, Instagram, Messenger,Live Chat - kontaktuj się z Klientami przez Twoją stronę internetową

Wybrani Wystawcy

Dołącz do liderów branży ecommerce

Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • 10:00-17:00

    Czas trwania

  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP