W każdej minucie naszej pracy kształtujemy nowoczesny rynek usług contact center.Naszym celem jest budowanie nowej jakości na rynku contact center poprzez rozwijanie partnerskiej sieci współpracy i wdrażanie nowatorskich rozwiązań. Dążymy do zapewnienia jak najwyższego poziomu i skuteczności naszych usług oraz obsługi. Słuchamy ludzi i opieramy się na ich doświadczeniu; jednocześnie obserwujemy światowe trendy i implementujemy je w naszej organizacji.
Sprzedaż - kampanie leadowe, bazy danych, cross selling, up-selling, Obsługa Klienta - wielokanałowa obsługa Klienta z wykorzystaniem najnowszych technologii w obszarach help desk, infolinii produktowych, promocyjnych, reklamacje, windykacja. Chat Boty - Chat boty to profesjonalny wirtualny doradca. Chat boty doskonale sprawdzają się przy obsłudze Klienta, rezerwacjach, zgłaszaniu reklamacji i rekrutacjachVoice Boty - zautomatyzuj swoją obsługę dzięki wirtualnemu asystentowi głosowemu,Social Media - oferujemy moderowanie oraz obsługę Klienta np. na platformie Facebook, Instagram, Messenger,Live Chat - kontaktuj się z Klientami przez Twoją stronę internetową
Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.
Data wydarzenia
Czas trwania
Lokalizacja
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP