Najczęściej popełniane błędy podczas obsługi klienta w Ecommerce

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Zachęcenie klienta do zakupu w sklepie internetowym to jedno, dużo trudniej sprawić aby był lojalny. Doskonale pomaga w tym odpowiednia obsługa klienta. Opowiem o tym jakie błędy popełniają właściciele sklepów i jak ich unikać.

Tomasz Grabiński

Customer Success Specialist @ Thulium

Bio Prelegenta

Od ponad 5 lat związany z szeroko pojętą obsługą klienta. Obecnie pełni rolę Specjalisty Customer Success w firmie THULIUM, posiadającej jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów i wsparcie Działu Obsługi. Zaczytany w biografiach...


B 13:15

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP