Case study jak w 21 dni osiągnąć bestsellera na Kaufland.de

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Z czym kojarzy ci się Kaufland? Z pewnością ze sklepami wielkopowierzchniowymi. A Niemczech to prężnie rozwijający się Marketplace. Na przykładzie Polskiego sprzedawcy pokaże, jakie czynnik decydują o osiągnięciu sukcesy na Kaufland.de i jak w 21 dni od momentu uruchomienia sprzedaży uzyskać status Bestsellera w kategorii na Kaufland.de.

Mateusz Grzywnowicz

CEO @ Selium

Bio Prelegenta

Mateusz Grzywnowicz ceo & founder Selium marketplace agency, firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze sprzedaży na światowych marketplace’ach Ebay, Amazon, Kaufland, Cdiscount oraz Aliexpress, dla polskich jaki europejskich marek.

Twórca pierwszego w Polsce kompleksowego kursy online o s...


E 15:30

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP