Poruszenie problemu zwrotów i reklamacji na przykładzie sklepu internetowego z branży fashion oraz omówienie tematyki automatyzacji w e-commerce.
Klęska urodzaju – tak można nazwać obecną sytuację wielu e-commerce’ów. Zmiana nawyków zakupowych wywołana pandemią spowodowała, że wielu sprzedawców przeżywa złoty okres. Pojawia się jednak pytanie – czy każdy sklep internetowy zyskuje na tej sytuacji? Obsługa kilkakrotnie większej liczby zamówień, zwrotów i reklamacji, bez uporządkowanych procesów...
Chief Sales Officer @ IDEA commerce S.A.
Dyrektor handlowy w IDEA commerce S.A. Z branżą e-commerce powiązany od ponad 10 lat. Ekspert w obszarze sprzedaży B2B. Współpracował z takimi znanymi i cenionymi markami jak Lilou, Dr. Oetker, Operon, Kubenz, Miloo Home. Dostarcza kompleksowe rozwiązania biznesowe klientom z różnych sektorów sprzed...
Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.
Data wydarzenia
Czas trwania
Lokalizacja
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP