SXO, czyli jak wykorzystać SEO i UX w praktyce do generowania sprzedaży

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Podczas wystąpienia przedstawię realne korzyści z połączenia SEO oraz UX. Dowiesz się czym jest SXO, kiedy warto się nim zainteresować, ile może kosztować taka usługa i jakie mierzalne korzyści może przynieść.

Piotr Michalak

Specjalista SEO @ Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.

Bio Prelegenta

Specjalista SEO i Doradca Zarządu w Grupie TENSE. Od sześciu lat pomaga w rozwoju widoczności w internecie, zarówno małym, jak i dużym serwisom oraz sklepom, szukając niestandardowych sposób na zwiększenie ruchu. Dba o ciągły rozwój usług i działań SEO dla Klientów Grupy TENSE, a przy okazji czuwa n...


A 13:15

Dołącz do liderów branży ecommerce

Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.

  • 11.04.2024

    Data wydarzenia

  • 10:00-17:00

    Czas trwania

  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

Agenda prezentacji 11 kwietnia

Start prezentacji 10:40, udział BEZPŁATNY (Prezentacje + Wystawcy)

A
Wybierz
B
Wybierz
C
Wybierz
D
Wybierz
A 10:40 Dostawa i płatność w jednym przycisku – Twoi klienci Ci za to podziękują!
Łukasz Chmielecki Commercial Director InPost Pay @ InPost
C 10:40 Czy mogę być winny grosika?
Adam Jastrowicz Partnership Manager @ Autopay
A 11:15 GA4 "low-hanging fruits" dla poprawy współczynnika konwersji
Mariusz Michalczuk CEO & co-founder @ Conversion sp. z o.o.
B 11:15 MasterClass Handlu w Niemczech: Rozwiązania Biznesowe i Prawne z Trusted Shops
Jacek Kilian Head of Poland @ Trusted Shops
Marcin Jędrzejak Senior Legal Consultant @ Trusted Shops
C 11:15 Jak odnaleźć się na wrogich wodach - nowe podejście do zarządzania e-commerce
Krzysztof Szyszkiewicz Partner @ Valueships
Patryk Dżus Associate Partner @ Valueships
D 11:15 Jak stworzyć dodatkową wartość dla klientów enterprise działających w branży ecommerce? Nasza podróż do kreowania Unique Value Proposition na rynku, na którym wszystko już zostało zrobione.
Mateusz Kurowski Manager Sprzedaży e-commerce @ mBank S.A.
A 11:50 Jak wydać 50 mln i zarobić 10 razy więcej? Czyli efekt arbuza, optymalizacja i spełnianie marzeń.
Piotr Markiewicz Digital Ads Director @ Shoper
B 11:50 5 kluczowych obszarów budowy wartości firmy e-commerce na przykładzie projektów fuzji i przejęć.
Krzysztof Murzyn Co-founder Venturepackt, Co-founder MMK-Scandic @ Venturepackt.com
C 11:50 Nowy sposób zbierania opinii - więcej długich recenzji i pełne zaangażowanie klientów. Jak to robimy?
Paweł Kubiak Chief Product Officer @ TrustMate S.A.
D 11:50 Wdrożenie e-commerce B2B nie za miliony! Zobacz, jak uruchomić sprzedaż online i nie utopić pieniędzy.
Barbara Tatar Doradca e-commerce @ BARTADO Barbara Tatar
Przerwa 25 minut
A 12:40 Dobrze, Tanio i Szybko?! To trzy różne Platformy B2B/B2C? A może w końcu jedna?!
Marcin Gnybek R&D Manager @ 2ClickShop
Miroslaw Sobieraj Co-Founder&CEO @ 2ClickShop
B 12:40 Rozwój sprzedaży eobuwie.pl /MODIVO na rynku Szwedzkim przy wykorzystaniu serwisów dystrybucyjnych PostNord
Bartosz Hnatyszyn Managing Director @ DirectLink – part of PostNord
Anna Mikołajczyk Transport Coordinator @ eobuwie.pl /MODIVO
C 12:40 Zwiększ sprzedaż, zbuduj markę i rozwiń swój międzynarodowy biznes z Kaufland Global Marketplace!
Piotr Owczarek Operational Lead Sales Polish Market @ Kaufland e-commerce
Lukas Snietka Sales Manager @ Kaufland e-commerce
D 12:40 Wykorzystanie zautomatyzowanych procesów fakturowania dla poprawy efektywności e-commerce.
Alicja Nikodem Project Manager @ Fakturownia
Paweł Smolarz Marketing Manager @ Fakturownia
A 13:15 Bez contentu nie ma sklepu
Łukasz Badziak Content Marketing Specialist @ cyber_folks
B 13:15 Co zrobić, żeby transformacja cyfrowa sprzedaży w B2B się nie udała – 10 tipów
Cezary Kożon CEO @ Spyrosoft Ecommerce
C 13:15 50 mln opinii później, czyli podsumowanie zagranicznych trendów marketingu opinii.
Sebastian Horoszko CEO @ Zaufane.pl
D 13:15 Jak dane pomagają rozwijać Twój sklep internetowy.
Olaf Furmanek Dyrektor Marketingu i Komunikacji @ ORLEN Paczka
Przerwa 25 minut
A 14:05 Jak zmienić przeglądających w kupujących? 8 must-haves w mobile commerce zorientowanym na klienta.
Łukasz Plutecki CEO @ AtomStore
B 14:05 5 nieoczywistych sposobów, dzięki którym zwiększysz popyt na produkty w swoim e-commerce
Dominika Rozprzak Paid Media Team Leader @ adcookie
Ewa Jąkała Growth Specialist @ adcookie
C 14:05 Jajko czy kura, czyli zaczynać ekspansję od marketplace’ów czy własnego e-commerce?
Paweł Chybicki Revenue Manager @ Nethansa
Adam Zając Head of Business Development @ Packeta Poland
D 14:05 Sztuczna inteligencja dla contact center i działów sprzedaży: case studies w e-commerce
Artemii Demenskyi Country Manager na Polskę w Ringostat @ Ringostat
A 14:40 Mieszaj i łącz! Poznaj przepis na kampanię, która podbiła social media [Case study Cocolita & Sempai]
Sebastian Puchała Social Ads Team Manager @ Sempai
Joanna Mierzwa Senior Social Media & Content Manager @ Cocolita
B 14:40 Płyń na fali albo zgiń: jak zachodnie marki DTC detronizują gigantów i czego Cię to nauczy o budowaniu marek jutra w Polsce. I nie – AI nie wystarczy
Michał Burda CEO @ Estru - www.estru.pl
C 14:40 Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej!
Sebastian Jastrzębski SEM Ads Team Leader @ Get Noticed Agency
Jakub Wiśniewski Senior SEM Ads Specialist @ Get Noticed Agency
D 14:40 Jak wykorzystać możliwości modeli językowych do automatyzowania tworzenia treści w ecommerce
Damian Sałkowski CEO @ Senuto
Przerwa 25 minut
A 15:30 Czy sztuczna inteligencja może przewidzieć pytania klienta zanim klient je Wam zada?
Sebastian Sulma CEO @ BuyerMind
B 15:30 AI doradcą klienta w e-commerce, czyli wyzwania w budowaniu modelu opartego o wewnętrzne know-how
Waldemar Majchrzak CTO @ X-ONE
Maciej Kaszkowiak Software Engineer @ X-ONE
C 15:30 AI w SEO dla e-commerce. Jak wsiąść w pociąg technologiczny i notować wzrosty z miesiąca na miesiąc?
Robert Niechciał CTO @ Vestigio
D 15:30 Jak AI dopasuje Twój feed do kontekstu w ekosystemie cookieless - case study
Grzegorz Marczak Sales Director CE @ Hybrid AdTech Sp. z o.o.
A 16:05 Jak i dlaczego warto budować społeczność wokół marki? Case Studies DAAG
Oskar Lipiński Dyrektor E-commerce/Co-owner @daag__torebki @ DAAG Ledrin sp.z.o.o
B 16:05 7 kluczowych elementów (i 10 protipów) wpływających na doświadczenie Klienta, a dostarczanych przez operacje e-commerce.
Piotr Skobało Managing Partner @ Magna Valor
C 16:05 Zatrudnij sobie armię stażystów - czyli ile oszczędzamy na wdrożeniach AI?
Mariusz Zyśk CTO @ Laurens Coster
D 16:05 Tu wszystko gra OK! - Siemashop, czyli jak przygotować sklep na obsłużenie nawet kilkuset zamówień na minutę
Jerzy Ochnio Koordynator działu IT @ Fundacja WOŚP
Michał Tykarski Wiceprezes Zarządu IdoSell (IAI Group) @ IdoSell

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 11 kwietnia EXPO XXI

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiemy na pytania i doradzimy w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Wojtas Account Manager
karolina.wojtas@targiehandlu.pl
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 11.04.2024

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP