Optymalizacja doświadczeń użytkowników w oparciu o dane – czyli data driven UX

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Dane pozwalają nam spojrzeć na analizowany produkt w ujęciu ilościowym. Dostarczają nam wiedzy, która bardzo często stanowi solidny fundament pod dalsze prace badawcze oraz proces projektowania. To dzięki nim uzyskujemy informacje, które pozwalają spojrzeć nam na produkt całościowo oraz dowiedzieć się kto, w jaki sposób oraz z jaką częstotliwością z niego korzysta. Statystyki pozwalają nam poznać bliżej zachowania użytkowników, a uzyskany obraz jest obiektywnym odzwierciedleniem ścieżek, które r...

Mateusz Bober

UX/UI Designer, Key Account Manager @ Ideo Force Sp. z o.o.

Bio Prelegenta

Mateusz Bober Key Account Manager i UX/UI Designer w Ideo Force Autor licznych analiz oraz audytów, których celem było poprawienie funkcjonalności badanych stron i serwisów. Przygotowywane przez niego makiety funkcjonalne wpływają na znaczący wzrost efektywności witryn internetowych, w tym sklepów ...


B 16:05

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP