Jak dostarczyć w Niemczech doświadczenie klienta, które sprzedaje? Niemiecki punkt widzenia.

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Odpowiemy na 3 pytania:

  • Jak wygląda Doświadczenie klienta (CX) na rynku Niemieckim?
  • Co jest istotne przy wchodzeniu na rynek niemiecki?
  • Jak przygotować firmę do outsourcingu?

Podczas prelekcji zostaną omówione różne case study z wprowadzania e-commerców na rynek niemiecki na podstawie doświadczeń Salesupply GmbH i Salesupply Polska

Damian Kuczyński

Co-owner, Head of Operations @ Salesupply GMBH and Salesupply Poland

Bio Prelegenta

Damian Kuczyński - współwłaściciel Salesupply Polska, części Holendersko-Niemieckiego grupy Salesupply.

Damian pomaga e-commercom dostarczyć takie same doświadczenie klienta za granicą jak w rodzimym kraju .

W jaki sposób?

Poprzez outsourcing obsługi klienta i logistyki w modelu przyjazny...


A 16:05

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP