Jak i dlaczego warto budować społeczność wokół marki? Case Studies DAAG

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Czy zbudowanie „rodzinnej” społeczności na Facebooku może być trampolina do sukcesu marki? Chociaż według badań przeprowadzonych przez Pew Research Center, Facebook traci popularność wśród młodszej społeczności, na przykładzie naszej marki przekonaliśmy się, że nadal pozostaje cennym narzędziem marketingowym dla firm z sektora e-commerce. W ciągu ostatnich trzech lat zwiększyliśmy liczbę zamówień w naszym e-sklepie z kilkudziesięciu do kilku tysięcy, a wszystko za sprawą naszej strategii love br...

Oskar Lipiński

Dyrektor E-commerce/Co-owner @ DAAG Ledrin

Bio Prelegenta

Co-owner i dyrektor e-commerce rodzinnego brandu DAAG. Najszybciej rozwijającej się marki fashion w kategorii torebki skórzane w w Polsce. W ostatnich latach dzięki nieszablonowym działaniom Customer Experience, Performance Influencer Marketing oraz Buidling Brand Community wyskalował sprzedaż swoj...


A 16:05

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP