Jak odnaleźć się na wrogich wodach - nowe podejście do zarządzania e-commerce

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Rok 2024 stoi pod znakiem konsolidacji, drogich reklam i agresywnej konkurencji.

W naszej prezentacji pokażemy, jak za pomocą 3 dźwigni w e-commerce możemy wciąż rosnąć na wrogich wodach.

Po pierwsze - dynamiczne wyznaczanie cen - wcale nie tak trudne i już dzisiaj dostępne dla wszystkich, może wygenerować do 10% wzrostu sklepu.

Po drugie - holistyczna analiza konkurencji, w celu zdobycia jak największego kawałka rynku.

Po trzecie - zaawansowana analityka - jak dashboard zarządczy mo...

Krzysztof Szyszkiewicz

Partner @ Valueships

Bio Prelegenta

Konsultant z wieloletnim doświadczeniem w pricingu oraz monetyzacji. Karierę rozpoczynał w McKinsey & Company, gdzie pracował dla firm e-commmerce. Aktualnie Partner w firmie Valueships - doradza klientom głównie w zakresie pricingu, strategii i lepszej monetyzacji


C 11:15

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP