Od Allegro do ekspansji międzynarodowej, czyli opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce.

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

"Od Allegro do ekspansji międzynarodowej, czyli opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce” ukazuje, jak rozwój od lokalnego lidera do międzynarodowego gracza e-commerce. Podkreśla znaczenie opinii użytkowników i recenzji produktów, które na każdym etapie tego rozwoju odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu strategii, budowaniu zaufania oraz doskonaleniu oferty, co umożliwia sukces w ekspansji na nowe rynki.

Sebastian Horoszko

CEO @ Zaufane.pl

Bio Prelegenta

CEO w Zaufane.pl - najskuteczniejszej i najbardziej zaawansowanej usłudze do pozyskiwania, prezentowania i zarządzania transakcyjnymi opiniami w Polsce. Z branżą e-commerce związany jest ponad 10 lat. Jego znakiem firmowym są „gwiazdki w reklamach Google” obecnie najbardziej pożądanej funkcjonalnośc...


B 11:40

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 25 października w Warszawie

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) otrzymasz na podany adres email. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Sprawdź agendę prezentacji

Poznaj branżowych liderów - czerp z ich doświadczeń | WSTĘP BEZPŁATNY (Na prelekcje nie obowiązują dodatkowe zapisy. Podczas Targów możesz wziąć udział w prezentacjach, którymi jesteś zainteresowany)

A
Wybierz
B
Wybierz
C
Wybierz
D
Wybierz
A 10:30 Wolt i przyszłość e-commerce: Nowe formy współpracy, nowe możliwości dla partnerów
Mariusz Mazurek Retail Partnership Lead @ Wolt Polska
Damian Dominikowski Retail Partnership Manager @ Wolt Polska
C 10:30 Jak dotrzeć do 12 mln klientów nie wydając na to 12 mln zł
Tomasz Górski InPost Pay Product Director @ InPost
A 11:05 Quick Wins: Sprawdzone strategie personalizacji e-maili, które zwiększają sprzedaż w e-commerce.
Jessika Jerga Head of Customer Education @ MailerLite
B 11:05 Od integracji do automatyzacji: jak złożyć wszystkie klocki w sprawnie działający e-commerce?
Marcin Rudzik CEO & co-founder @ attomy
Wojtek Adamowski CEO @ beautomate
C 11:05 Case study na żywo - klient opowiada jak zwiększył sprzedaż dzięki opiniom.
Paweł Kubiak Chief Product Officer @ TrustMate.io
Cezary Wyszyński CEO @ WoolSome
D 11:05 Pozwól, żeby Twój klient poczuł się jak w dobrej restauracji: Rola logistyki w e-commerce
Leszek Gawinowski Senior digital marketing specialist / Ekspert e-commerce @ Arvato
A 11:40 „Od zakupu do lojalności” Customer Experience w e-commerce na przykładzie Coffeedesk oraz Daag
Oskar Lipiński Co-owner i dyrektor e-commerce rodzinnego brandu @ Daag
Zbigniew Iwański Head of E-commerce @ Coffeedesk
B 11:40 Od Allegro do ekspansji międzynarodowej, czyli opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce.
Sebastian Horoszko CEO @ Zaufane.pl
C 11:40 5 powodów, dla których Twoje SEO nie działa w 2024
Shaban Dżelili SEO Team Manager @ Sempai
D 11:40 Pricing tajną bronią e-commerce. Jak stworzyć swój e-commerce, by zdobyć przewagę konkurencyjną na przykładzie GT GROUP Tomaszek (Max Elektro).
Marcin Lipiec E-commerce Manager @ Ideo
Przerwa 25 minut
A 12:30 Jak skutecznie zarządzać zwrotami w e-commerce: Strategia minimalizacji kosztów i budowania lojalności klientów
Krzysztof Kukla Prezes zarządu @ Wygodne Zwroty
B 12:30 Nowe Kolory x eMAG nowości 2024/2025
Tomasz Zabojszcz Lord Vader @ Nowe Kolory Sp. z o.o.
Bartłomiej Mokrzyński Head of Sales @ Nowe Kolory
C 12:30 Zwiększ sprzedaż na Kaufland Global Marketplace. Poznaj dobre praktyki i zoptymalizuj swoją ofertę.
Piotr Owczarek Operational Lead Sales Polish Market @ Kaufland Global Marketplace
D 12:30 EKOnowość w EKOsystemie Fakturowni. Poznaj nasze e-paragony
Piotr Wajszczuk Product Manager & Customer Support Lead @ Fakturownia
Alicja Nikodem Project Manager @ Fakturownia
A 13:05 10 najczęstszych błędów w kampaniach e-commerce. Wyeliminuj je i skaluj performance!
Dominika Rozprzak Paid Media Team Leader @ adcookie
Sebastian Jastrzębski Senior Paid Media Specialist @ adcookie
B 13:05 Jak nie konkurować ceną? 8 alternatywnych sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
Łukasz Plutecki CEO @ AtomStore
C 13:05 Producent w e-Commerce. Jak z sukcesem sprzedawać własne produkty w Internecie?
Marek Kich Host @ Sztuka E-Commerce
Remigiusz Chrzanowski Chief Partner Sales Officer @ Health Labs Care
D 13:05 Jak personalizacja i optymalizacja prognozowania popytu tworzą lepsze Customer Experience. Praktyczne przykłady i wskazówki
Liliia Shvid Data&AI Consultant @ SMART business
Przerwa 25 minut
A 13:55 Samo się nie sprzeda. Skuteczne sposoby na marketing w sklepie
Łukasz Badziak Senior Marketing Specialist @ cyber_Folks
B 13:55 Synergia SEO x Google Ads
Krzysztof Marzec CEO @ DevaGroup
C 13:55 Czy sprzedaż e-booków i kursów online się opłaca?
Marek Kich Host @ Sztuka E-Commerce
Krzysztof Bartnik Założyciel i CEO @ IMKER
D 13:55 RCS czyli rewolucja w komunikacji mobilnej
Agata Oleszczuk RCS & Mobile Campaigns Manager @ Digiad Sp. z o.o.
Piotr Kudzior CEO @ Digiad Sp. z o.o.
A 14:30 Content Marketing, który konwertuje - Strategia na każdym etapie lejka sprzedażowego
Oskar Lipiński Co-owner i dyrektor e-commerce rodzinnego brandu @ Daag
B 14:30 Gdzie i jak sprzedają polscy giganci? Czyli cross-border w najlepszym wydaniu
Maks Mielhorski (TrustMate) oraz paneliści: Magdalena Nowacka - Dyrektor ds. marketingu i e-commerce w Denley, Piotr Kiljański - Head of e-commerce w Strefa Tenisa oraz Bartosz Derkacz - CEO w Botland @ TrustMate
C 14:30 Black Friday na autopilocie: Automatyzacje, które napędzą sprzedaż w e-commerce
Mike Korba CCO & Co-Founder @ User.com
D 14:30 Omnichannel Made Easy: Praktyczna roadmapa na platformie VTEX
Tomasz Cyrek Country Manager @ VTEX
Przerwa 25 minut
A 15:20 Emocjonalny rollercoaster - dlaczego kampanie, które poruszają, sprzedają więcej? Jak emocje napędzają decyzje zakupowe i lojalność, na przykładach poruszających kampanii
Michał Burda CEO estru - agencji ecommerce marketingu i CX, wykładowca ALK - specjalista ds. strategii/e-commerce @ Estru
B 15:20 Rewolucyjna strategia GEO, czyli jak skutecznie trafić do konsumenta przez generatywne odpowiedzi AI w wyszukiwarkach i chatbotach!
Marcin Kubik Partner, Head of Growth @ Whites
C 15:20 Od antykwariatu do wieloformatowej platformy e-Commerce napędzanej AI. Poznaj historię firmy Tezeusz
Marek Kich Host @ Sztuka E-Commerce
Andrzej Miszk CEO @ Tezeusz.pl
D 15:20 Gdzie szukać pieniędzy na rozwój e-sklepu? Od skarbonki po finansowanie
Konrad Malanowski Doradca Klienta Biznesowego @ Wealthon
A 15:55 Meta Ads vs TikTok Ads. Czy video sprzedaje lepiej niż grafika? Przykłady i wyniki kampanii efektywnościowych.
Łukasz Sokołowski Właściciel @ PURPLE
B 15:55 Jak content marketing wpływa na decyzję konsumenta
Agnieszka Pacuk Kierownik Sprzedaży - Sprzedaż Internetowa @ Trefl S.A.
C 15:55 Jak Sztuczna Inteligencja i SEO Mogą Wyskalować Twój E-commerce
Jacek Żmudziński Team Lead / SEO Consultant / SEO Lecture @ MakoLab
D 15:55 Sekrety zachowań klientów: Jak dane behawioralne odkrywają niewidoczne bariery w sprzedaży.
Paulina Walkowiak CEO | co-founder @ cux.io

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 25 października w Warszawie

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) otrzymasz na podany adres email. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiem na pytania i doradzę w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Wojtas Account Manager
karolina.wojtas@targiehandlu.pl
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 25.10.2024

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP