„Od zakupu do lojalności” Customer Experience w e-commerce na przykładzie Coffeedesk oraz Daag

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Prezentacja pokaże, jak Coffeedesk i Daag wykorzystują Customer Experience, aby budować lojalność klientów w e-commerce. Oskar i Zbigniew przedstawią ich podejście do obsługi na poszczegolnych etapach ścieżki zakupowej, od pierwszego kontaktu po obsługę posprzedażową. Omówione zostaną zarówno dobre praktyki, jak i wyzwania, które te marki napotykają.

Zbigniew Iwański

Head of E-commerce @ Coffeedesk

Bio Prelegenta

Fan dobrej kawy. Od ponad 10 lat działa na styku marketingu, sprzedaży i technologii, rozwijając e-commerce oraz programy lojalnościowe dla marek takich jak MK Cafe, Tchibo, LOT, Aquael.


A 11:40

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP