Customer Journey - Niesamowite przygody klienta w Krainie e-commerce

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Podczas warsztatu Customer Journey - Niesamowite przygody klienta w Krainie e-commerce uczestnicy będą mieli okazję poznać kluczowe cele i etapy podróży klienta w świecie e-commerce. Omówimy jak przygotować się do stworzenia customer journey, jakie dane będą nam niezbędne do przygotowania macierzy i jakie działania warto wdrożyć, aby skutecznie budować doświadczenie klienta. Skupimy się również na strategiach komunikacji na różnych etapach lejka sprzedaży od pierwszej interakcji z marką, aż po d...

Kasia Dudzic

Head of Polish Partnerships @ GetResponse

Bio Prelegenta

Kasia Dudzic rozpoczęła swoją zawodową drogę w agencji marketingowej oraz software house. Od prawie dekady jest aktywnie związana z branżą marketing automation, w której trwa do dziś. Obecnie kształtuje i rozwija program partnerski w GetResponse MAX działając w obszarze polskich partnerstw. Świetnie...


W3 14:00

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 3 kwietnia w Warszawie

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 3 kwietnia w Warszawie

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiem na pytania i doradzę w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Wojtas Account Manager
karolina.wojtas@targiehandlu.pl
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 3.04.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP