Jak wybrać kraj do ekspansji zagranicznej, a następnie tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe w wielu językach z wykorzystaniem narzędzi AI.

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Z warsztatu dowiesz się: - jak wybrać kraj do ekspansji, - jakie są pułapki (dostawa, domena, market place, czy jest możliwość reklamowania się w Google Shopping w każdym kraju), - jak analizować konkurencję, - jak zrobić research słów kluczowych, - jak tworzyć strukturę kampanii do Google Ads, - jak tworzyć grupy odbiorców do Meta Ads, - jak tworzyć teksty reklamowe, - jak optymalizować kampanie.

Krzysztof Wroński - Co-owner & CEO Marafiki ; Paweł Bilczyński - CEE Business Development Director Salesupply Poland Fulfillment

@ Marafiki i Salesupply

Bio Prelegenta

Krzysztof Wroński - współwłaściciel agencji digital marketingowej MARAFIKI oraz specjalista i trener Google Ads i Analytics w krzysztofwronski.pl Audytuje setki kont Google Ads i Analytics rocznie oraz pomaga w ich konfiguracji i optymalizacji. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I lo...


W1 15:30

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP