68% doświadczeń online z markami zaczyna się od wyszukiwarek, a większość działań SEO/SEM nadal opiera się na pozycjonowaniu stron, blogach, Google Adsach i artykułach, czyli na… ścianach tekstu. A to nie odpowiada na oczekiwania współczesnego konsumenta. 72% użytkowników woli wideo od tekstu, a 80% osób w wieku 13-39 lat szuka informacji, newsów i produktów w mediach społecznościowych.
Czy zamiast codziennej pogoni za trendami na TikToku, RTM-ami i viralami, można podejść do tego inaczej? Da ...
Business Development Director @ Tears of Joy
Kamil Bolek, ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube. Aktualnie Business Development Director w agencji Tears of Joy. Wcześniej CMO LifeTube i Head of Communication indaHash. Z wykształcenia i zamiłowania PR-owiec i psycholog ekonomiczny. Wykładowca na studiach podyplomowych AGH w Krak...
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP