Czy w mediach społecznościowych jest miejsce na evergreeny? Co mówią dane?

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

68% doświadczeń online z markami zaczyna się od wyszukiwarek, a większość działań SEO/SEM nadal opiera się na pozycjonowaniu stron, blogach, Google Adsach i artykułach, czyli na… ścianach tekstu. A to nie odpowiada na oczekiwania współczesnego konsumenta. 72% użytkowników woli wideo od tekstu, a 80% osób w wieku 13-39 lat szuka informacji, newsów i produktów w mediach społecznościowych.

Czy zamiast codziennej pogoni za trendami na TikToku, RTM-ami i viralami, można podejść do tego inaczej? Da ...

Kamil Bolek

Business Development Director @ Tears of Joy

Bio Prelegenta

Kamil Bolek, ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube. Aktualnie Business Development Director w agencji Tears of Joy. Wcześniej CMO LifeTube i Head of Communication indaHash. Z wykształcenia i zamiłowania PR-owiec i psycholog ekonomiczny. Wykładowca na studiach podyplomowych AGH w Krak...


A 15:55

Wsparcie

Masz pytania? Chętnie odpowiem i pomogę w zaplanowaniu skutecznej obecności na E-commerce Warsaw Expo. Pozdrawiam!
Karolina Wojtas Account Manager
hello@ecommercewarsaw.com
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 24.10.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP