Odkryj tajniki psychologii cen i poznaj praktyczne strategie optymalizacji sprzedaży oraz zachowań klientów podczas naszego interaktywnego warsztatu. Dowiedz się, jak wykorzystywać końcówki cen, zaokrąglanie i techniki promocyjne, aby wpływać na decyzje zakupowe. Zyskaj cenne wskazówki dotyczące prezentowania produktów w sposób skłaniający klientów do wyboru ofert o wyższej wartości, lub priorytetowych.
Kluczowe zagadnienia: ✅ Zrozumienie wpływu końcówek cen i zaokrąglania na percepcję i zac...
Product Manager @ Dealavo Sp. z o.o.
Amadeusz jest Menedżerem Produktu, posiadającym bogate doświadczenie zawodowe oraz szeroką wiedzę w różnych dziedzinach i dyscyplinach.
• Obecnie odpowiada za rozwój produktów oraz inicjatywy strategiczne. • Wcześniej pracował jako Inżynier Procesu w firmie Gillette (Procter & Gamble), gdzie zajmow...
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP