Thulium tworzy oprogramowanie do zintegrowanej obsługi klienta. Dzięki Thulium uporządkujesz proces obsługi połączeń, e-maili oraz czatów. Całą komunikację od klientów obsłużysz w jednym systemie.

System Thulium jest zintegrowany z Facebook Messengerem, BaseLinkerem, Shoperem, IdoSellem, SMS API i Livespace'em.

e-support for your e-commerce

Mamy dwie e-commerce'owe obsesje:

Obsesja 1:

Minimalizacja wysiłku klienta. CX nie przez przypadek jest na ustach prawie wszystkich ekomersiaków małych i dużych. Obsługa klienta jest ważnym elementem CX.

Edukujemy, jak sprawić, by tego wysiłku w obsłudze e-commerce'owej było jak najmniej. Dlaczego? Bo minimalizacja wysiłku buduje lojalność.

Obsesja 2:

Proces obsługi. Talenty poszczególnych pracowników są bardzo ważne, ale dopiero biuro obsługi wspomagane procesem będzie w stanie dostarczać dobrą, powtarzalną obsługę. Pomagamy stworzyć proces, który uniezależni sklep od np. dużej rotacji pracowników biura obsługi.

Location Thulium: D1.6

  • D5.1
  • D5.2
  • D5.4
  • D5.3
  • D4.1
  • D3.1
  • D4.2
  • D3.2
  • D4.3
  • D3.3
  • D3.4
  • D4.4
  • D4.5
  • D3.5
  • G2
  • G3
  • D1.1
  • D1.2
  • D1.3
  • D1.4
  • D1.5
  • D2.5
  • D2.3
  • D2.4
  • D2.1
  • D2.2
  • A5.1
  • A5.3
  • A5.2
  • A5.4
  • A5.5
  • A4.1
  • A3.1
  • A1.1
  • D1.6
  • D2.6
  • D3.7
  • D4.7
  • D5.5
  • D1.7
  • D1.8
  • A1.2
  • A1.3
  • D1.9
  • A1.4
  • G1
  • A3.4
  • A4.4
  • A2.4
  • D4.10
  • D3.10
  • D2.9
  • D2.7
  • D3.8
  • D4.8
  • D5.6
  • D5.7
  • D4.9
  • D3.9
  • D2.8
  • A2.2
  • A3.2
  • A4.2
  • A2.3
  • A3.3
  • A4.3
  • D5.8
  • A1.5
  • A1.6
  • A1.7
  • B1.1
  • A2.5
  • B2.1
  • A2.6
  • A2.7
  • C5.1
  • C5.2
  • C5.3
  • C5.4
  • C5.5
  • C5.6
  • B5.2
  • B4.1
  • B3.1
  • B3.2
  • B4.2
  • B5.3
  • B4.3
  • B4.4
  • B3.3
  • B3.4
  • B5.1
  • B2.2
  • B1.2
  • C1.1
  • C2.1
  • C3.1
  • C4.1
  • B2.3
  • B1.3
  • B1.4
  • B2.4
  • G6
  • G5
  • C5.7
  • C5.8
  • C5.9
  • B2.5
  • B1.6
  • B2.6
  • G4
  • B1.5
  • D4.6
  • D3.6
  • C4.4
  • C3.4
  • C2.4
  • C1.4
  • C4.3
  • C3.3
  • C2.3
  • C1.3
  • C4.2
  • C3.2
  • C2.2
  • C1.2
  • B3.5
  • B4.6
  • B5.4
  • B3.6
  • B3.7
  • B3.8
  • B4.7
  • B4.8
  • B5.5
  • B5.6
  • N2
  • Z1
  • A2.1
  • Z2
  • Z4
  • Z5
  • N1
  • B4.5
  • Z3
  • V1

Register for free

You will receive the ticket with email registration confirmation.

Presentations Stages Schedule

Expo starts at 10 am, Presentations start at 11:15am, Entrance is FREE (free registration required)

A
B
C
D
30-minute break
30-minute break
30-minute break

Register for free

You will receive the ticket with email registration confirmation.

Join over 4000 participants

Expo & Conference. The biggest event for online sellers in Central Europe.

  • Warsaw, EXPO XXI

    Location

  • October, the 22nd 2019

    Event date

Chosen speakers

Expo starts at 10 am, Presentations start at 11:15am, Entrance is FREE (free registration required)

Register for free

You will receive the ticket with email registration confirmation.

Support

Feel free to contact us regarding our offer. Regards, Adam Zygadlewicz
hello@targiehandlu.pl +48 721 945 134

  • Warszawa - EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14

    Location

  • 22 października 2019

    Event date

  • 10:00-17:00

    Duration

  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Organizer

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Legal address

  • VAT ID 7811967834

    TIN