Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.
11.04.2024
Data wydarzenia
10:00-17:00
Czas trwania
EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14
Lokalizacja
Agenda prezentacji 11 kwietnia
Start prezentacji 10:40, udział BEZPŁATNY (Prezentacje + Wystawcy)
A
Wybierz
B
Wybierz
C
Wybierz
D
Wybierz
A 10:40 Dostawa i płatność w jednym przycisku – Twoi klienci Ci za to podziękują!
Łukasz ChmieleckiCommercial Director InPost Pay @ InPost
C 10:40 Czy mogę być winny grosika?
Adam JastrowiczPartnership Manager @ Autopay
A 11:15 GA4 "low-hanging fruits" dla poprawy współczynnika konwersji
Mariusz MichalczukCEO & co-founder @ Conversion sp. z o.o.
B 11:15 MasterClass Handlu w Niemczech: Rozwiązania Biznesowe i Prawne z Trusted Shops
Jacek KilianHead of Poland @ Trusted Shops
Marcin JędrzejakSenior Legal Consultant @ Trusted Shops
C 11:15 Jak odnaleźć się na wrogich wodach - nowe podejście do zarządzania e-commerce
Krzysztof SzyszkiewiczPartner @ Valueships
Patryk DżusAssociate Partner @ Valueships
D 11:15 Jak stworzyć dodatkową wartość dla klientów enterprise działających w branży ecommerce? Nasza podróż do kreowania Unique Value Proposition na rynku, na którym wszystko już zostało zrobione.
Mateusz KurowskiManager Sprzedaży e-commerce @ mBank S.A.
A 11:50 Jak wydać 50 mln i zarobić 10 razy więcej? Czyli efekt arbuza, optymalizacja i spełnianie marzeń.
Piotr MarkiewiczDigital Ads Director @ Shoper
B 11:50 5 kluczowych obszarów budowy wartości firmy e-commerce na przykładzie projektów fuzji i przejęć.
Krzysztof MurzynCo-founder Venturepackt, Co-founder MMK-Scandic @ Venturepackt.com
C 11:50 Nowy sposób zbierania opinii - więcej długich recenzji i pełne zaangażowanie klientów. Jak to robimy?
Paweł KubiakChief Product Officer @ TrustMate S.A.
D 11:50 Wdrożenie e-commerce B2B nie za miliony! Zobacz, jak uruchomić sprzedaż online i nie utopić pieniędzy.
Barbara TatarDoradca e-commerce @ BARTADO Barbara Tatar
Przerwa 25 minut
A 12:40 Dobrze, Tanio i Szybko?! To trzy różne Platformy B2B/B2C? A może w końcu jedna?!
Marcin GnybekR&D Manager @ 2ClickShop
Miroslaw SobierajCo-Founder&CEO @ 2ClickShop
B 12:40
@ Direct Link Worldwide
C 12:40 Zwiększ sprzedaż, zbuduj markę i rozwiń swój międzynarodowy biznes z Kaufland Global Marketplace!
Piotr OwczarekOperational Lead Sales Polish Market @ Kaufland e-commerce
Lukas SnietkaSales Manager @ Kaufland e-commerce
D 12:40 Wykorzystanie zautomatyzowanych procesów fakturowania dla poprawy efektywności e-commerce.
B 13:15 Co zrobić, żeby transformacja cyfrowa sprzedaży w B2B się nie udała – 10 tipów
Cezary KożonCEO @ Spyrosoft Ecommerce
C 13:15 1. 50 mln opinii później, czyli podsumowanie zagranicznych trendów marketingu opinii.
Sebastian HoroszkoCEO @ Zaufane.pl
D 13:15 Jak dane pomagają rozwijać Twój sklep internetowy.
Olaf FurmanekDyrektor Marketingu i Komunikacji @ ORLEN Paczka
Przerwa 25 minut
A 14:05 Jak zmienić przeglądających w kupujących? 8 must-haves w mobile commerce zorientowanym na klienta.
Łukasz PluteckiCEO @ AtomStore
B 14:05 5 nieoczywistych sposobów, dzięki którym zwiększysz popyt na produkty w swoim e-commerce
Dominika RozprzakPaid Media Team Leader @ adcookie
Ewa JąkałaGrowth Specialist @ adcookie
C 14:05 Jajko czy kura, czyli zaczynać ekspansję od marketplace’ów czy własnego e-commerce?
Paweł ChybickiRevenue Manager @ Nethansa
Adam ZającHead of Business Development @ Packeta Poland
D 14:05 Sztuczna inteligencja dla contact center i działów sprzedaży: case studies w e-commerce
Artemii DemenskyiCountry Manager na Polskę w Ringostat @ Ringostat
A 14:40 Mieszaj i łącz! Poznaj przepis na kampanię, która podbiła social media [Case study Cocolita & Sempai]
Sebastian PuchałaSocial Ads Team Manager @ Sempai
Joanna MierzwaSenior Social Media & Content Manager @ Cocolita
B 14:40 Płyń na fali albo zgiń: jak zachodnie marki DTC detronizują gigantów i czego Cię to nauczy o budowaniu marek jutra w Polsce. I nie – AI nie wystarczy
Michał BurdaCEO @ Estru - www.estru.pl
C 14:40 Google Ads to nie wszystko! Poznaj inne systemy reklamowe popularne na rynkach zagranicznych i sprzedawaj więcej!
Sebastian JastrzębskiSEM Ads Team Leader @ Get Noticed Agency
Jakub WiśniewskiSenior SEM Ads Specialist @ Get Noticed Agency
D 14:40 Jak wykorzystać możliwości modeli językowych do automatyzowania tworzenia treści w ecommerce
Damian SałkowskiCEO @ Senuto
Przerwa 25 minut
A 15:30 Czy sztuczna inteligencja może przewidzieć pytania klienta zanim klient je Wam zada?
Sebastian SulmaCEO @ BuyerMind
B 15:30 AI doradcą klienta w e-commerce, czyli wyzwania w budowaniu modelu opartego o wewnętrzne know-how
Waldemar MajchrzakCTO @ X-ONE
Maciej KaszkowiakSoftware Engineer @ X-ONE
C 15:30 AI w SEO dla e-commerce. Jak wsiąść w pociąg technologiczny i notować wzrosty z miesiąca na miesiąc?
Robert NiechciałCTO @ Vestigio
D 15:30 Jak AI dopasuje Twój feed do kontekstu w ekosystemie cookieless - case study
Grzegorz MarczakSales Director CE @ Hybrid AdTech Sp. z o.o.
A 16:05 Jak i dlaczego warto budować społeczność wokół marki? Case Studies DAAG
Oskar LipińskiDyrektor E-commerce/Co-owner @daag__torebki @ DAAG Ledrin sp.z.o.o
B 16:05 7 kluczowych elementów (i 10 protipów) wpływających na doświadczenie Klienta, a dostarczanych przez operacje e-commerce.
Piotr SkobałoManaging Partner @ Magna Valor
C 16:05 Zatrudnij sobie armię stażystów - czyli ile oszczędzamy na wdrożeniach AI?
Mariusz ZyśkCTO @ Laurens Coster
D 16:05 Tu wszystko gra OK! - Siemashop, czyli jak przygotować sklep na obsłużenie nawet kilkuset zamówień na minutę
Jerzy OchnioKoordynator działu IT @ Fundacja WOŚP
Michał TykarskiWiceprezes Zarządu IdoSell (IAI Group) @ IdoSell
Wybrani Wystawcy
=
Wsparcie
Z wielką chęcią odpowiemy na pytania i doradzimy w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,