Get free ticket

You will receive the ticket with email registration confirmation.

Presentations Stages Schedule

Expo starts at 10 am, Presentations start at 11:15am, Entrance is FREE (free registration required)

A
B
C
D
10:40
Scena B

Pozwól klientowi wypróbować produkt zanim go kupi - wzrost sprzedaży i mniej zwrotów dzięki Rozszerzonej Rzeczywistości

Zwiększ sprzedaż, przyspiesz decyzje zakupowe klientów i zmniejsz ilość zwrotów. Wykorzystaj technol...

Bartosz KotlarskiPrezes Zarządu @ ARLITY
10:40
Scena D

Jakim wyzwaniom musi sprostać opakowanie w eHandlu

Opakowanie to wciąż niedoceniany aspekt prowadzenia sprzedaży internetowej. Przesyłki docierają bezp...

Marta JędrzejczakMarketing Manager @ DS Smith
11:15
Scena A

Kampanie online marketingowe na sterydach

W marketingu jak w sporcie. Chcemy szybko osiągać spektakularne wyniki, jednak wymaga to dużej ilośc...

Ireneusz KlimczakContent Project Manager @ GetResponse
11:15
Scena B

Cross border e-commerce. How to win clients abroad.

How e-commerce business can expand sales to abroad from Poland. What companies succeed and what fail...

Donatas GudelisManaging director @ MakesYouLocal
11:15
Scena C

Shopware – nowa platforma e-commerce na rynku Polskim. Case study - Strefa Tenisa.

Shopware to modułowy system do budowy sklepów internetowych stworzony przez programistów z Niemiec. ...

Piotr Kiljański i Mateusz FlasińskiHead of e-commerce, Strefa Tenisa Sp. z o.o. / Projekt Manager, CREHLER Sp. z o.o. @ Crehler
11:15
Scena D

When experience matters, opt for omnichannel support

The presentation will attempt to address some pertinent questions related to Customer Experience in ...

Krish RamachandranRegional Director - Solution Partners Strategic Alliances @ Freshworks
11:50
Scena A

5 krytycznych dla sprzedaży rzeczy, których nie odważy Ci się powiedzieć żadna agencja marketingowa.

Zobacz wnioski z ponad 150 mln zł sprzedaży w e-commerce rocznie. Niektóre z nich mogą być zaskakują...

Paweł RegiecWłaściciel @ eStrategie.pl
11:50
Scena B

Nowe podejście do mailingów dla e-commerce. Poznaj mechanizmy, które skutecznie zwiększają sprzedaż

Aktywność użytkowników sklepów internetowych dostarcza danych, które stają się kluczem do podnoszeni...

Bartosz Gil, Grzegorz BidasBusiness Development Manager @ Email Partners
11:50
Scena C

CROSS-BORDER PO POLSKU, czyli jak zmienić LOCAL w GLOBAL

"Zgadzać to się musi z grubsza, a nie co do sztuki" rzecze porzekadło najlepiej opisujące "polski" m...

Damian WiszowatyCEO @ Gonito sp. z o.o.
11:50
Scena D

Jak finansować eCommerce? Finanse 2.0 w służbie e-Handlu

Działające w kanale online firmy handlowe i dystrybucyjne są kapitałochłonne. Jak zachować płynność ...

Jarosław GrygielDyrektor krajowy w Credstep Poland Sp. z o.o. @ Credstep Poland Sp. z o.o.
30-minute break
12:40
Scena A

The Conversion Equation

Since Stripe launched in 2011, tens of thousands of businesses across Europe have asked us to expand...

Felix HuberHead of Central & Eastern Europe, Middle East & Africa @ Stripe
12:40
Scena B

Prosty sposób na zwiększenie sprzedaży: uruchom telefon i włącz call tracking

Telefon to nadal skuteczne narzędzie sprzedaży lub jej wsparcia: jego brak lub słaba ekspozycja ozna...

Jarosław ŁuczkiewiczHead of Marketing & eCommerce @ Aiton Caldwell
12:40
Scena C

Od Stadionu X-lecia do Vue Storefront PWA, czyli nowa odsłona ucyfrowionej Kuboty.

Prezentacja ma na celu przedstawienie procesu przemodelowania modelu sprzedaży marki Kubota na przes...

Joanna KwiatkowskaCIO & Head of E-commerce @ Kubota Wear Sp. z o.o.
12:40
Scena D

Czeski rynek e-commerce

Czechy - najszybciej rozwijający się rynek e-commerce w UE Czechy są obecnie najszybciej rozwijając...

Tomasz RyłkoIT & e-commerce manager @ olzalogistic.com, s.r.o.
13:15
Scena A

Jak rozwinąć biznes globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe.

Podczas warsztatów pokażemy jak za pomocą bezpłatnych narzędzi dostępnych dla każdego przedsiębiorcy...

Paweł BilczyńskiLider zespołu doradców w Google Internetowe Rewolucje @ Google Internetowe Rewolucje
13:15
Scena B

Witaj na polu minowym: jak prowadzić e-sklep i nie dać się wysadzić?

Bomby, miny, donośne eksplozje. Elementów, przez które sklep internetowy może wylecieć w powietrze j...

Dominik CisońCustomer Success Specialist @ Dreamcommerce SA/Shoper
13:15
Scena C

Obsługa klientów w oparciu o dane. Zobacz co robisz źle obsługując klientów, a co skuteczny e-commerce robi dobrze za pomocą skutecznych narzędzi (case study Thulium i DeeZee)

Wiesz jakie problemy mają Twoi klienci? W jakich sprawach najczęściej się kontaktują? Masz dostęp do...

Marek BartnikowskiCEO, Thulium @ Thulium
13:15
Scena D

Jak zaplanować i uruchomić kampanie eksportowe dla ecommerce w oparciu o narzędzie Google Market Finder i nie tylko

Z prezentacji dowiesz się czym jest Google Market Finder, jak może w praktyce pomóc Ci zaplanować i ...

Robert StolarczykPrezes Zarządu @ Promotraffic
30-minute break
14:05
Scena A

Trzy role e-commerce

Prezentacja roli e-commerce dla klienta i organizacji. Przedstawienie na przykładach roli biznesowej...

Jakub GierszynskiE-commerce and Marketing Director @ Inter Cars S.A.
14:05
Scena B

Jak digitalizacja usług zmieniła nawyki płatnicze Polaków?

W 2009 roku najpopularniejszą formą zapłaty za prąd w Polsce była gotówka na poczcie (40%), a przele...

Katarzyna SikorskaBusiness Relations Manager @ Przelewy24
14:05
Scena C

CO ZNACZY BE OMNI ? Everestu cd. SETUP.PL&PLENTYMARKETS.EU

Dlaczego warto sprzedawać na kilku kanałach sprzedażowych? Co znaczy BE OMNI? SETUP.PL & PLENTYMAR...

Paweł LachMarketplace Specialist @ Setup.pl
14:05
Scena D

Zwiększ przychód w swoim e-commerce – czyli jak wykorzystać lejek sprzedażowy w social media

Podczas gdy większość e-commerców przebija się na frazy produktowe w wyszukiwarce Google, system rek...

Tomasz Piotrowski i Anna SkóraCEO Beeffective, Head of Performance Marketing @ Beeffective
14:40
Scena A

Jak skutecznie sprzedawać na Amazon - case study i best practices!

Niezwykle merytoryczna, oparta na wiedzy i doświadczeniu prezentacja! Must have dla wszystkich planu...

Sascha StockemCEO @ Nethansa
14:40
Scena B

Shopify - rozwijaj swój eCommerce globalnie

Zastanawiasz się w jaki sposób rozwijać sprzedaż nie tylko w Polsce, ale także poza granicami? Nie c...

Zofia KomadaE-commerce Manager @ Brand Active Sp. z o.o.
14:40
Scena C

Mobile commerce, czyli czego oczekiwać będą użytkownicy w 2021?

Mobile coraz mocniej zacieśnia więzy z e-commerce - coraz więcej ruchu (70%) oraz sprzedaży (50%) po...

Łukasz PluteckiCEO @ AtomStore
14:40
Scena D

Zdjęcie do ecommerce za mniej niż 1 PLN

Jak robić setki zdjęć produktów dziennie, zachowując wysoką jakość i swój unikalny styl? Czy zdjęcia...

Erwin WilczyńskiDyrektor Marketingu @ Orbitvu Sp. z o.o.
30-minute break
15:30
Scena A

Video Generated Sales - gdzie szukać pomysłów i jak je realizować?

Przegląd trendów, inspiracji i case study ze świata e-commerce dotyczących generowania sprzedaży i l...

Wojciech HołyszCEO @ Filmpoint
15:30
Scena B

11,5 błędu jakie na pewno popełniasz w swoim e-commerce

Nie ma ludzi nieomylnych! Ta zasada dotyczy wszystkich, w tym managerów i założycieli sklepów e-comm...

Judyta Mojżesz-ZimonczykPełnomocnik Zarządu ds. Marketingu Grupy @ SARE S.A.
15:30
Scena C

Copywriting jako pas startowy do promocji e-sklepu. Jak tworzyć treści, które będą latać po internetach

W czasach kultury nadmiaru uwaga odbiorców to towar, który w sieci chcą zdobyć wszyscy. Jak to zrobi...

Maciej MaciosGłówny Specjalista ds. Public Relations @ Agencja Mienia Wojskowego
15:30
Scena D

Opisy kategorii wspierające SEO - czy naprawdę muszą mieć kilka tysięcy znaków?

W temacie tekstów tworzonych z myślą o SEO krąży wiele mitów, które skutkują powstawaniem nieużytec...

Szymon SłowikSEO Specialist, boutique SEO agency Owner @ Takaoto
16:05
Scena A

Otwieram swój pierwszy sklep internetowy - od czego zacząć?

Otwierając swój pierwszy sklep internetowy najprawdopodobniej w swojej głowie masz zdecydowanie więc...

Mateusz JujaWłaściciel @ Pomadziarz.pl
16:05
Scena B

Jak wygrać w Google Ads w 2020 roku? Automatyzacja + Human Intelligence!

W 2018 roku branża PPC żyła automatyzacją Google Ads. Szybko okazało się jednak, że powierzanie kamp...

Adam CieślaSEM Manager @ Sempai
16:05
Scena C

Smart vending jako nowy element strategii Omnichannel na przykładzie Soczewkomatów

Czy można stworzyć nowy efektywny kanał dotarcia do klientów i sprzedaży będący alternatywą dla skle...

Mateusz MatulaPrezes Zarządu SZKLA.COM @ SZKLA.COM S.A. , soczewkomaty.pl
16:05
Scena D

Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii. Czy jest czego się bać?

W przypadku reklam na Facebooku mały zmiany przynoszą duże zwroty i decydują o powodzeniu kampanii. ...

Artur JabłońskiCEO @ digitalk

Join over 4000 participants

Expo & Conference. The biggest event for online sellers in Central Europe.

  • Warsaw, EXPO XXI

    Location

  • October, the 22nd 2019

    Event date

Chosen speakers

Expo starts at 10 am, Presentations start at 11:15am, Entrance is FREE (free registration required)

Damian Wiszowaty

CEO @ Gonito sp. z o.o.

Damian Wiszowaty, CEO Gonito Ekspert Amazon, prawnik, znawca tematyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Doświadczony konsultant w zakresie odblokowywania kont sprzedażowych Amazon. Ma za sobą ponad 300 skutecznych przypadków prz...

Dominik Cisoń

Customer Success Specialist @ Dreamcommerce SA/Shoper

Na co dzień jako Customer Success Specialist planuje działania marketingowe dla e-commerce, szkoli i mentoruje klientom platformy Shoper – używanego przez kilkanaście tysięcy sklepów oprogramowania, które pozwala profesjonalnie sprzedawać przez Inter...

Mateusz Matula

Prezes Zarządu SZKLA.COM @ SZKLA.COM S.A. , soczewkomaty.pl

Współzałożyciel i prezes zarządu firmy Szkla.com S.A. właściciela największego polskiego sklepu online z soczewkami kontaktowymi (szkla.com / kodano.pl), sklepów online działających w Czechach, na Słowacji, Litwie, Węgrzech i krajach Europy zachodnie...

Paweł Bilczyński

Lider zespołu doradców w Google Internetowe Rewolucje @ Google Internetowe Rewolucje

Obecnie wspiera eksporterów oraz firmy, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sprzedażą międzynarodową w programie Google Internetowe Rewolucje w eksporcie. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2010 roku, posiada Certyfikaty Google Ads. Od 2015...

Mateusz Juja

Właściciel @ Pomadziarz.pl

Na co dzień zajmuję się prowadzeniem 2 sklepów internetowych Pomadziarz.pl oraz NajlepszyBarber.pl specjalizujących się w handlu detalicznym i hurtowym kosmetyków do włosów i brody oraz akcesoriów fryzjerskich. Dodatkowo odpowiadam za tworzenie stra...

Jakub Gierszynski

E-commerce and Marketing Director @ Inter Cars S.A.

Dyrektor E-commerce i Marketingu, członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. Od 2018 r. związany z Inter Cars S.A, gdzie rozwija strategie omnichannel B2C w segmencie motocyklowym I’M Inter Motors. Poprzednio przez siedem lat związany z Decathlon. ...

Joanna Kwiatkowska

CIO & Head of E-commerce @ Kubota Wear Sp. z o.o.

7 lat doświadczenia z zakresu narzędzi IT, e-commerce i social media oraz ich systemowej integracji i automatyzacji. Współautorka wniosków ponad 10 projektów IT dofinansowanych w ramach konkursów B+R: Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Regionalneg...

Maciej Macios

Główny Specjalista ds. Public Relations @ Agencja Mienia Wojskowego

Wieloletni pracownik biura prasowego oraz zespołu zajmującego się Public Relations w Agencji Mienia Wojskowego. Swoimi działaniami i pomysłami wspiera rzecznika prasowego oraz agencyjny marketing. Człowiek od big idea i klepania w klawiaturę, który w...

Why is it worth to visit the Fair

Free entry (Expo & Presentations)

Registration is free and gives you an access to the expo area and presentation stages. Please be aware that the access to the stages can be limited due to safety reasons.

Savings ahead - special offers from exhibitors

Each exhibitor is motivated to offer an exclusive offer for their product and/or service. Depending on the product or service, you can gain some additional trial period or discount.

Get to know the creators of the product or service

The fair is practically the only opportunity to meet people standing behind the service and product and ask them about what cannot be read on the website and what your customer support will not tell them. Take advantage of this and eliminate your doubts.

Practical knowledge

Although participation in the presentations is free, we try to ensure that the agenda competes with conferences, for which you usually have to pay dearly. The invited speakers are dominated by practitioners and experienced consultants. After many years of experience, we decided to present a wider spectrum of knowledge in form of shorter presentations. Such a formula makes the presentations an impulse for behind-the-scenes conversations and an exciting Q&A sessions.

Successful networing among people with similar challenges

During the Fair, you can meet not only people representing companies at the stands but you also have the chance to get involved during the Questions and Answers session after each presentation as well as getting to know people in the networking space. These relationships can pay off in the future.

Find out how to succeed on highly competitive markets

The number one topic of the Fair is always to increase conversions and sales. We strive to include, alongside business optimization issues, some inspiration and knowledge about highly competitive markets.

Register for free

You will receive the ticket with email registration confirmation.

All Exhibitors

Filter exhibitors by industry

Get free ticket

You will receive the ticket with email registration confirmation.

Support

Feel free to contact us regarding our offer. Regards, Adam Zygadlewicz
hello@targiehandlu.pl +48 721 945 134

  • Warszawa - EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14

    Location

  • 22 października 2019

    Event date

  • 10:00-17:00

    Duration

  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Organizer

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Legal address

  • VAT ID 7811967834

    TIN