preloader

8th November 2017, Warsaw, EXPO XXI
13th eCommerce Warsaw EXPO
Whole eCommerce in one place. The biggest event for online business in CEE region.
Register for free! Check the Agenda!
Take part in our Experts presentations!
Entrance is free of charge - you only have to register.
11:00 - 11:20

Porzucone koszyki? Nielojalni klienci? Zbyt niska sprzedaż? Email marketing to nie jedyne narzędzie sprzedażowe, które możesz wykorzystać w swoim ecommerce. Podczas prezentacji dowiesz się: - dlaczego notyfikacje web push są skuteczniejsze od tradycyjnego newslettera i są nazywane jego następcą, - jakie są najpopularniejsze zastosowania powiadomień w ecommerce, - jak generować za ich pomocą sprzedaż, nie martwiąc się o adblock i mailowe filtry antyspamowe.

Scena B / Unified Factory Joanna Worotyńska, PushPushGo

Większość sklepów popełnia ten sam błąd – ogranicza swoje działania do reklamy, pomijając trzy inne filary skutecznej strategii biznesowej w eCommerce: 1) optymalizację współczynnika konwersji 2) maksymalizację średniej wartości koszyka 3) zwiększenie częstotliwości zakupów. Podczas prezentacji pokażę: - Jak odzyskiwać nawet 25% porzuconych koszyków - 4 zmiany w sklepie, które niemal zawsze podnoszą współczynnik konwersji - 3 niestandardowe metody na zwiększenie średniej wartości koszyka

11:35 - 11:55

Innowacyjne narzędzie dla marketerów pozwalające przeprowadzić analizę danych o użytkownikach, ich poziomie konwersji oraz współzależności między profilem a potencjałem zakupowym. TGD Audience dostarcza informacji o faktycznych wynikach przeprowadzonych kampanii reklamowych, analizując ruch pod względem profilu grupy docelowej w zestawieniu z celami postawionymi przed działaniami marketingowymi. Wyniki analizy strony pozwalają na efektywniejsze planowanie i targetowanie kampanii reklamowych.

12:25 - 12:45 13:00 - 13:20

1/3 klientów potrzebuje rozmowy. Czy Twój e-sklep ogarnia kontakty telefoniczne tak dobrze, jak to możliwe? Co w ogóle jest możliwe w tej materii? Poznaj Call Flow Management (CFM). To prosty w obsłudze system, który pozwoli Ci uporządkować chaos komunikacyjny, nie uronić żadnej rozmowy telefonicznej i sprawić, by witryna Twojego sklepu zapraszała do kontaktu. Efekt: minimum 19% sprzedaży więcej.

Scena C / Exponea Denis Shirokiy, Dzinga

Podczas Targów eHandlu odbędzie się gala wręczenia nagród dla najbardziej zaufanych sklepów internetowych wybranych przez Internautów w ramach programu Zaufane Opinie Ceneo.pl. W drodze głosowania wyłoniono sprawdzone i pewne sklepy, w których zakupy to czysta przyjemność bez cienia wątpliwości. Program Zaufane Opinie Ceneo.pl to najstarszy i najpopularniejszy w Polsce system rekomendowania sklepów internetowych oparty na ankietach wypełnianych przez klientów robiących zakupy w danym sklepie.

Scena B / Unified Factory Ceneo.pl, Ceneo.pl

Coraz częściej wysyłamy więcej niż tylko zapakowany produkt. Do przesyłki dołączamy potwierdzenie, paragon, fakturę, dodajemy podziękowanie, voucher na kolejne zakupy, czy różne gratisy. Chcemy pakować inaczej niż inni, a klientom dać możliwość zamówienia pakowania na prezent. Wraz ze wzrostem biznesu pojawia się jednak więcej osób odpowiedzialnych za pakowanie, a cały proces personalizacji staje się bardziej skomplikowany. Jak go zatem zorganizować i zautomatyzować, by był naszą przewagą?

13:50 - 14:10

To powiedzenie już dawno przestało być generycznym komentarzem z portalu aukcyjnego, a stało się synonimem osoby godnej zaufania. Media Społecznościowe i strony z opiniami sprawiły, że dystans między klientami znacząco się zmniejszył. Polecają i ostrzegają przed sklepami, markami i produktami, a ich głos idzie w świat i pozostawia trwały ślad. Nasza opinia w Internecie jest tak samo ważna dla osób, które znamy jak i zupełnie obcych. Czy można coś z tym zrobić? Czy w ogóle ma to sens?

Podejdźmy do tego zupełnie inaczej. Ta prezentacja będzie o tym w jaki sposób zarabiać więcej na Twoim e-Commerce, wykorzystując wyłącznie trzy elementy: WEB PUSH NOTYFIKACJE, WIELOWYMIAROWĄ SEGMENTACJĘ i MACHINE LEARNING. Jeżeli tracisz kontakt z tymi, którzy opuścili Twoją stronę, to większość Twoich wydatków na ściągnięcie nowego ruchu jest bez sensu. Mocne słowa, ale taka jest prawda! Według Google: 96% użytkowników porzuca stronę bez dokonania zakupu, 68% porzuca koszyk, a 49/100 sprawdza ofertę u 2-4 konkurentów przed podjęciem decyzji. A teraz najważniejsze: jedynym sposobem, aby o tym posłuchać, jest zagłosowanie na naszą prelekcję.

Scena C / Exponea Bartek Kawecki, PushAd

Podczas Targów eHandlu odbędzie się gala wręczenia nagród dla najbardziej zaufanych sklepów internetowych wybranych przez Internautów w ramach programu Zaufane Opinie Ceneo.pl. W drodze głosowania wyłoniono sprawdzone i pewne sklepy, w których zakupy to czysta przyjemność bez cienia wątpliwości. Program Zaufane Opinie Ceneo.pl to najstarszy i najpopularniejszy w Polsce system rekomendowania sklepów internetowych oparty na ankietach wypełnianych przez klientów robiących zakupy w danym sklepie.

Scena B / Unified Factory Ceneo.pl, Ceneo.pl

14:40 - 15:00 15:15 - 15:35

W 2016 roku już 55% Polaków kupowało online. To dobra wiadomość nie tylko dla przedsiębiorców, ale także dla tych stojących po ciemnej stronie mocy, czyli hakerów. Podczas prezentacji legalny haker uchyli Wam rąbka tajemnicy i pokaże na żywo metody działania „tych złych” hakerów. Opowie, co można wykraść z wirtualnych sklepów i w końcu jak zabezpieczyć swoją stronę lub aplikację przed ich atakami.

Informacja o konwersji, marży czy inne informacje szczątkowe w połączeniu z informacjami dostarczanymi przez Google mogą być po wprowadzeniu do programu połączonego z API np. Google AdWords jako dane wejściowe. Dzięki temu taki system, działający 24/7 potrafi podjąć decyzję o cenie i emisji reklamy dla każdego produktu odrębnie, finalnie zwiększając kilkukrotnie ROAS czyli zwrot z inwestycji w reklamę. Mówiąc inaczej, program może zastąpić człowieka w obsłudze reklam i zrobi to lepiej.

Scena B / Unified Factory Paweł Fornalski, IAI-Shop.com

Pokażemy, jak różne kanały sprzedaży mogą na siebie oddziaływać i zwiększać obrót Twojego sklepu. Wyjaśnimy m.in., czym są ścieżki wielokanałowe, jakie są najpopularniejsze i najdłuższe ścieżki prowadzące do zakupu, omówimy kanały wspierające pozycjonowanie i efekty równoległych działaniach marketingowych - a to wszystko w oparciu o nasze doświadczenie i efekty generowane dla naszych Klientów.

Scena C / Exponea Piotr Michalak, Grupa TENSE

16:05 - 16:25

Amazon to największa platforma e-commerce na świecie. Ostatnimi czasy Amazon mocno otworzył się na Polskich Sprzedawców, a lokalizacja coraz większej ilość magazynów Amazon w naszym kraju zachęca do rozważenia wejścia w ten kanał sprzedaży. Z Prelekcji Cypriana – wieloletniego i skutecznego sprzedawcy na wielu rynkach Amazon dowiesz się co zrobić aby odnieść sukces na tej platformie - na co zwrócić uwagę na początku, oraz jakie zagrożenia czekają na potencjalnych sprzedawców. Rozszerz swoje możliwość w globalnym ehandlu.

Scena A / Atman Cyprian Iwuć,

Dzięki prezentacji poznasz triki, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż przez telefon oraz skuteczne metody, które pozytywnie zaskoczą klienta oraz zwiększą jego lojalność. Zobaczysz również jakie dane i informacje warto zbierać przy obsłudze telefonicznej!

Scena C / Exponea Mateusz Ossowski, CallPage

Antyporadnik, jak z pewnością nie zabierać się do migracji sklepu na nową platformę. Po co uczyć się na swoich błędach, lepiej zapoznać się z cudzymi i wyciągnąć wnioski. Dobre wdrożenie, to takie, które działa. Jednak ścieżka do jego realizacji jest długa i wyboista, ale my znamy sposób jak ją przejść i dotrzeć do celu bez zbędnych problemów, za to z wdrożonym projektem.

Scena B / Unified Factory Łukasz Plutecki, AtomStore

Become an Exhibitor on 13th eCommerce Warsaw EXPO!

8th November 2017 in Warsaw (EXPO XXI, Prądzyńskiego st.).

Whole eCommerce in one place! More than 4000 Visitors, 24 Expert Presentations on 3 Scenes and almost 140 Exhibitors. Sounds good? :)

Become an Exhibitor!

Video recap from previous edition - check out how to get new Client from eCommerce Warsaw EXPO!



FREE registration for Visitors

EXPO will take place on 8th November 2017 at in Warsaw (EXPO XXI, Prądzyńskiego st.), Poland

Register today online (button below) in order to get to know products and solutions offered by 140 Exhibitors & listen to 24 presentations prepared by practitioners of online commerce. You will receive the ticket via @ a few days before the event - please, be careful typing your e-mail address!

I want to receive a free ticket

Registration directly on the day of event - on EXPO area - can be a bit longer & might require an additional fee.

  • PayU S.A.
    PayU S.A.

    Patron of Networking Area

  • Atman

    SCENA A / Atman

  • Exponea

    SCENA C / Exponea

  • Unified Factory

    SCENA B / Unified Factory

FREE registration for Visitors

EXPO will take place on 8th November 2017 at in Warsaw (EXPO XXI, Prądzyńskiego st.), Poland

Register today online (button below) in order to get to know products and solutions offered by 140 Exhibitors & listen to 24 presentations prepared by practitioners of online commerce. You will receive the ticket via @ a few days before the event - please, be careful typing your e-mail address!

I want to receive a free ticket

Registration directly on the day of event - on EXPO area - can be a bit longer & might require an additional fee.

Participants opinions

Lokalizacja & Kontakt

  • Centrum EXPO XXI Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14
  • hello@targiehandlu.pl
  • +48 721 945 134
  • 8 listopada 2017 -