Scena A

Zarejestruj się i zyskaj dostęp do nagrań z konferencji. Wypełnij formularz - link aktywujący otrzymasz na podany adres e-mail.
common.stages

Prezentacje Sceny Godziny

Start prezentacji 10:25, udział BEZPŁATNY (Prezentacje + Wystawcy)

A
(show this stage only)
B
(show this stage only)
C
(show this stage only)
D
(show this stage only)
E
(show this stage only)
F
(show this stage only)
A 10:25
Info
Firmy jutra - jak pomożemy Twojej firmie sprzedawać w internecie

Jakub Machała Doradca @ Firmy Jutra
A 11:15
Info
Logistykę można robić inaczej! Dowiedz się jak przejść na InPost Fulfillment i zyskać pakiet korzyści dla siebie i dla swojej firmy

Damian Niewiadomski Wiceprezes Zarządu @ InPost
B 11:15
Info
Wirtualny doradca. Jak poprawić zadowolenie klientów i konwersję w Twoim sklepie?

Piotr Buszka feeCOMPASS co-founder & CEO @ feeCOMPASS
C 11:15
Info
Nowoczesny mailing reklamowy w służbie konwersji dla ecommerce.

Monika Nastalska Content Marketing Specialist @ Email Partners (Playlink S.A.)
D 11:15
Info
Czy opinie naprawdę sprzedają? Prezentacja wyników [prawdodpobnie] pierwszego i najbardziej rzetelnego badania w Polsce.

Sebastian Horoszko Współzałożyciel @ Zaufane.pl
E 11:15
Info
Eskalacja sprzedaży dzięki faktoringowi. Dźwignia finansowa w e-Handlu

Jarosław Grygiel Country Manager Billecta Poland @ Billecta Poland
F 11:15
Info
Shopper na Shoper, czyli dlaczego SaaS to przyszłość w e-commerce

Artur Halik Head of Sales @ Shoper
A 11:50
Info
Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Grecja - jak rozpocząć sprzedaż, doręczać paczki i czy w ogóle warto?

Lech Biernat Sales Director @ olzalogistic.com, s.r.o.
B 11:50
Info
Petarda w koszyku zakupowym, czyli jak wygrać walkę o niezdecydowanych klientów?

Bartosz Brzozowski Wiceprezes Zarządu @ EDC Expert Direct Communication sp. z o.o.
C 11:50
Info
Jak skutecznie wykorzystać modele FBA i FBM w sprzedaży na Amazonie by odnieść sukces. Niezbędne porady, formalności, narzędzia, często popełniane błędy.

Małgorzata Kaszkur Współzałożyciel Global Sellers @ Global Sellers sp. z o.o.
D 11:50
Info
Jakie są biznesowe zalety i możliwości rozwiązań headless commerce

Marcin Rutkowski Brand Operations Manager @ 'merce
E 11:50
Info
Hello SHOPEE! Rozwiń z nami swój biznes!

Michał Tykarski Business Development Director @ Shopee
F 11:50
Info
CLIP/CLIR - sukcesem w e-commerce.

Tomasz Kowalczyk Regionalny Kierownik Sprzedaży @ Peoplefone Polska S.A.
Przerwa 25 minut
A 12:40
Info
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ DZIĘKI CENEO?

Radek Tyszko Sales Department Director @ Ceneo.pl
B 12:40
Info
Piękny Umysł a aukcje RTB

Piotr Sankowski Chief Scientific Officer @ MIM Solutions
C 12:40
Info
Czy wiesz, że tracisz nawet 20% wartości wszystkich swoich zamówień online? Zwiększaj sprzedaż z PayPo, niekoniecznie wydając więcej na reklamę.

Marta Olejnik Marketing Manager @ PayPo
D 12:40
Info
Bitwa o rynek. Sklep internetowy vs. marketplace.

Aleksandra Batko-Strojek Specjalistka ds. marketingu i PR @ Sky-Shop
Kinga Tobała Specjalistka ds. marketingu @ Sky-Shop
E 12:40
Info
Technologie gigantów w każdym e-commerce. Poznaj inteligentny silnik rekomendacji od Google

Wioletta Lamot-Majewska Google Cloud Possibility Creator @ FOTC
F 12:40
Info
Jak z głową zaplanować wdrożenie WMS? Case study na przykładzie firmy z branży beauty.

Władysław Kuć - Logistics Software Application Architect i Michał Bania - Key Account Manager, Logistics solutions @ YOSI.PL / AVOCADO Soft
A 13:15
Info
SXO, czyli jak wykorzystać SEO i UX w praktyce do generowania sprzedaży

Piotr Michalak Specjalista SEO @ Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.
B 13:15
Info
Najczęściej popełniane błędy podczas obsługi klienta w Ecommerce

Tomasz Grabiński Customer Success Specialist @ Thulium
C 13:15
Info
Co pomaga uruchomić sklep szybko i tanio, a w jakim przypadku wdrożenie przekroczy budżet i się nie uda? Doświadczenia z wdrożeń 10000 sklepów internetowych.

Paweł Piotuch Chief Retention Officer @ IAI / IdoSell
D 13:15
Info
Czy warto sprzedawać do UK?

Paweł Zakielarz Założyciel / Founder @ GoGlobal24
E 13:15
Info
Udany start w cross-border e-commerce, czyli w jaki sposób dotrzeć ze swoim sklepem internetowym do klientów z zagranicy?

Paweł Bilczyński Country Manager @ Expandeco
F 13:15
Info
BLIKNIJ za zakupy w Messengerze, czyli jak robić social commerce i podnosić konwersję!

Mateusz Wachowski Key Account Manager @ Tpay
Przerwa 25 minut
A 14:05
Info
Jak maksymalizować sprzedaż i zyski na Amazon?

Sascha Stockem CEO @ Nethansa Sp. z o.o.
B 14:05
Info
Czy logistyka w eCommerce może być eko?

Piotr Reszelski Sales Director w Omnipack @ Omnipack
C 14:05
Info
Automatyzacja obsługi zamówień w e-commerce

Paweł Skrzypczak Chief Sales Officer @ IDEA commerce S.A.
D 14:05
Info
Zapytaj o ... SXO!!!

Paweł Borowik Prezes Zarządu @ Grupa iCEA S.A.
Wojciech Haremza Head od SEO @ Grupa iCEA S.A.
E 14:05
Info
Unikalny sklep. Jak pozostać w świadomości Klienta?

Kacper Gugała Business Development Manager Poland @ shopware AG
F 14:05
Info
Skalowanie biznesu online z PrestaShop: Case studies

Krystian Podemski Tech Evangelist @ PrestaShop
Łukasz Janik CEO @ Waynet
A 14:40
Info
Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

Marcin Stańdo Client Development Director @ Sempai
B 14:40
Info
Nowe zasady rozliczania VAT w branży e-commerce

Przemysław Roszkowski Tax Manager @ Arena Tax
C 14:40
Info
UX/CRO w e-commerce, czyli jak przepalić budżet reklamowy

Wojciech Popiela Specjalista UX/CRO @ Webmetric
D 14:40
Info
Rydwany ognia, czyli jak wykorzystać synergię modeli Seller i Vendor w serwisie Amazon.

Damian Wiszowaty CEO @ Gonito
E 14:40
Info
Backlog zadań pokazujący realną wartość biznesową - dlaczego warto rozwijać swój e-commerce?

Rafał Janas Project Manager @ Orba Sp. z o.o.
F 14:40
Info
Jak przebadaliśmy z Google kilkadziesiąt polskich m-commerce pod kątem UX i performance? Case study

Michał Szklarski Board Member (e-point mobile) @ e-point
Piotr Kowalski Senior Analytical Consultant @ Google Polska
Przerwa 25 minut
A 15:30
Info
Sprzedawco, say “Hello” to PWA

Łukasz Plutecki CEO @ AtomStore
B 15:30
Info
Jak technologia zmienia oblicze eCommerce? Wsparcie SI w automatyzacji. Opis rezultatów projektu Futuriti i NCBiR.

Wojtek Małagocki eCommerce Manager/xSale Product Owner @ Futuriti
C 15:30
Info
Dlaczego system Akeneo PIM to "must have" dla sklepów e-commerce?

Tomasz Grzemski CEO @ Macopedia
Maria Kozerska Project Manager @ Macopedia
D 15:30
Info
Czy email marketing może jeszcze czymś zaskoczyć?

Ireneusz Klimczak Senior Content Project Manager @ GetResponse
E 15:30
Info
Case study jak w 21 dni osiągnąć bestsellera na Kaufland.de

Mateusz Grzywnowicz CEO @ Selium
F 15:30
Info
Zwiększenie sprzedaży dzięki automatyzacji cen w sklepie.

Mateusz Wróbel Head of Sales @ LivePrice
A 16:05
Info
7 najczęstszych sposobów przepalania budżetu w Google

Krzysztof Marzec CEO, Trener SEO, Google Ads&Analytics @ DevaGroup Sp. z o.o.
B 16:05
Info
Jak nie zbankrutować na e-Commerce

Marek Kich CEO @ X-Coding IT Studio
C 16:05
Info
DropShipping - czy ten model jeszcze działa?

Mateusz Grabowski CMO @ TakeDrop
D 16:05
Info
Ekstremalnie skuteczne reklamy produktowe

Bartosz Ferenc CEO @ sembot.com | agencja.com
E 16:05
Info
Vlogmas, prezentownik, a może haul? Jak wykorzystać potencjał influencerów w przedświątecznym szale zakupowym - dane, praktyki, case studies.

Kamil Bolek CMO, Członek Zarządu @ LTTM Sp. z.o.o
F 16:05
Info
Największa zmiana mierzenia użytkowników ostatniego dziesięciolecia, czyli Google Analytics 4

Szymon Grzechnik Business Development Manager @ Conversion Sp. z o.o.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiemy na pytania i doradzimy w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Michalak Relationship Manager
karolina.michalak@targiehandlu.pl
+48 721 945 134
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 20 października 2021

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP