Brandly360 to narzędzie do analityki e-commerce, monitoringu cen i optymalizacji cyfrowej półki w modelu SaaS, dedykowane sklepom internetowym i producentom.
Brandly360 analizuje różne aspekty cyfrowej półki (zarówno rodzimego rynku, jak globalnie), na którą składają się m.in.: monitoring cen i dostępności produktów, automatyzacja cen (dynamic pricing), jakość treści związanej z produktem w e-commerce, ocena sentymentu i poszczególnych opinii o produktach, analiza działań promocyjnych marki i jej konkurentów. System, wspierany przez autorskie algorytmy AI i ML, celnie rozpoznaje te same, a także podobne funkcjonalnie produkty. Dostarcza jakościowych danych, służących budowaniu efektywnych, zautomatyzowanych strategii promocyjnych i pricingowych.
Wdrażając Brandly360, e-commerce zyska precyzyjne dane, które pozwolą:
Monitoring dla producentów
Monitoring dla e-commerce
Optymalizacja Digital Shelf
Monitoring marki
Monitoring cen
Dynamic Pricing (automatyzacja cen)
Monitoring dostępności produktów
Monitoring marketplace
Analiza opisów produktów
Monitoring produktów na banerach
Monitoring komentarzy i ocen
Monitoring produktów na wyłączność
Rekomendowane listy produktów
Brand Power Index
Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.
Data wydarzenia
Czas trwania
Lokalizacja
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP