Thulium tworzy oprogramowanie do zintegrowanej obsługi klienta. Dzięki Thulium uporządkujesz proces obsługi połączeń, e-maili oraz czatów. Całą komunikację od klientów obsłużysz w jednym systemie.
System Thulium jest zintegrowany z Facebook Messengerem, BaseLinkerem, Shoperem, IdoSellem, SMS API i Livespace'em.
Mamy dwie e-commerce'owe obsesje:
Obsesja 1:
Minimalizacja wysiłku klienta. CX nie przez przypadek jest na ustach prawie wszystkich ekomersiaków małych i dużych. Obsługa klienta jest ważnym elementem CX.
Edukujemy, jak sprawić, by tego wysiłku w obsłudze e-commerce'owej było jak najmniej. Dlaczego? Bo minimalizacja wysiłku buduje lojalność.
Obsesja 2:
Proces obsługi. Talenty poszczególnych pracowników są bardzo ważne, ale dopiero biuro obsługi wspomagane procesem będzie w stanie dostarczać dobrą, powtarzalną obsługę. Pomagamy stworzyć proces, który uniezależni sklep od np. dużej rotacji pracowników biura obsługi.
Praktyczna wiedza od ekspertów eHandlu - ONLINE
Lokalizacja
Data wydarzenia
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP