Osiągnąłeś coś nadzwyczajnego w swojej branży?
Współpracujesz z interesującymi klientami, których case study będą wartościowe dla innych właścicieli e-commerce'ów?
Znasz rynkowe triki, które pomogły Twoim klientom lub partnerom i możesz się nimi podzielić?
Prześlij zgłoszenie i wystąp na Targach eHandlu!
Tematy:
mają szansę na wybór Komisji w I etapie (kwalifikacja do agendy bez głosowania).
22 lipca 2024
Czas na przesłanie propozycji prezentacji. Deadline? 12 września!
13 września 2024
Selekcja zgłoszeń, które zostaną włączone do agendy bez konieczności udziału w głosowaniu
16 września 2024
Głosowanie odbywa się na stronie Targów. W celu weryfikacji głosu niezbędne jest konto na LinkedIn. Każdy użytkownik może oddać 1 głos na 1 temat
27 września 2024
... i ogłoszenie wyników. Prelekcję wygrywa TOP2 z każdej kategorii
Regulamin Konkursu
1. Zgłoszenie:
2. Etap I: wybór Komisji
3. Etap II: głosowanie internautów
4. Laureaci
Oceniamy Twoją propozycję pod kątem tego, jak pasuje ona do naszego audytorium i jak bardzo koncentruje się na praktyczn...
Dokładamy wszelkich starań, aby wspierać Cię podczas całego procesu przygotowania prezentacji. Otrzymasz wsparcie dedyko...
Twój czas na scenie to 25 minut. Sugerowany przez nas podział to: 15 minut na właściwą prezentację oraz 10 minut na sesj...
Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
FAQ
Nie! To otwarty konkurs dla każdego, kto chciałby podzielić się swoją wiedzą i wystąpić na scenie Targów eHandlu.
Udział w konkursie oraz zdobyte w nim wystąpienie są bezpłatne.
Konkurs składa się z dwóch etapów:
I: wybór komisji, w którym następuje selekcja najbardziej praktycznych, neutralnych produktowo, aktualnych i innowacyjnych zgłoszeń
II: głosowanie internautów, w którym miejsce w agendzie otrzymuje TOP2 z każdej kategorii (pod warunkiem zdobycia minimum 100 głosów)
Tak, ale do głosowania zostanie wybrany tylko jeden temat z danej firmy.
Tak, nawet do tego zachęcamy! Wystąp wraz ze swoim współpracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym.
W połowie czasu trwania głosowania na stronie pojawi się ranking. Widoczna w nim liczba punktów będzie aktualizowana na bieżąco.
Nasz system jest zabezpieczony przed typowymi formami sztucznego generowania głosów, dodatkowo dział IT będzie uważnie monitorował proces głosowania. Wszystkie podejrzane działania sugerujące użycie nielegalnych taktyk, narzędzi, botów lub kupowania głosów zostaną zbadane. Wszystkie głosy zdobyte nielegalnymi metodami zostaną anulowane. Propozycja wystąpienia, która zdobyła głosy w sposób nielegalny może zostać usunięta z konkursu.
Twój czas na scenie to 25 minut. Sugerowany przez nas podział to: 15 minut na właściwą prezentację oraz 10 minut na sesję Q&A z uczestnikami. Jeśli Twoje wystąpienie będzie dłuższe niż kwadrans, sesja pytań i odpowiedzi zostanie odpowiednio skrócona.
Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.
Data wydarzenia
Czas trwania
Lokalizacja
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP