PODZIEL SIĘ WIEDZĄ NA NAJWIĘKSZYCH TARGACH ECOMMERCE W POLSCE!

Szukamy prelegentów-praktyków, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z uczestnikami Targów

Osiągnąłeś coś nadzwyczajnego w swojej branży?

Współpracujesz z interesującymi klientami, których case study będą wartościowe dla innych właścicieli e-commerce'ów?

Znasz rynkowe triki, które pomogły Twoim klientom lub partnerom i możesz się nimi podzielić?

Prześlij zgłoszenie i wystąp na Targach eHandlu!

Tematy:

  • praktyczne - skupiające się na aspektach e-commerce - doświadczeniach osób-praktyków prowadzących e-sklepy;
  • neutralne produktowo - prezentacje, które nie są wyłącznie o konkretnym produkcie/rozwiązaniu;
  • aktualne i innowacyjne - odpowiadające na aktualne wyzwania i trendy w e-commerce;

mają szansę na wybór Komisji w I etapie (kwalifikacja do agendy bez głosowania).

  • 22 lipca 2024

    Zgłoszenia

    Czas na przesłanie propozycji prezentacji. Deadline? 12 września!

  • 13 września 2024

    Etap I: wybór Komisji

    Selekcja zgłoszeń, które zostaną włączone do agendy bez konieczności udziału w głosowaniu

  • 16 września 2024

    Etap II: głosowanie internautów

    Głosowanie odbywa się na stronie Targów. W celu weryfikacji głosu niezbędne jest konto na LinkedIn. Każdy użytkownik może oddać 1 głos na 1 temat

  • 27 września 2024

    Zakończenie głosowania

    ... i ogłoszenie wyników. Prelekcję wygrywa TOP2 z każdej kategorii

WYSTĄPILI U NAS

Prześlij zgłoszenie i wystąp na Targach eHandlu!

W formularzu poniżej podaj informacje dotyczące wystąpienia. W ramach jednego tematu umożliwiamy wystąpienie dwóch Prelegentów. W takim przypadku należy uzupełnić dane obu Prelegentów oddzielając je przecinkiem.

Regulamin Konkursu

1. Zgłoszenie:

  • Zgłoszenie propozycji prezentacji jest BEZPŁATNE.
  • Jedna firma może przesłać więcej niż 1 zgłoszenie. W przypadku kilku zgłoszeń Organizator wybierze jedno, które zostanie dopuszczone do Konkursu.
  • Po upłynięciu terminu zgłoszeń Organizator dokona ich oceny merytorycznej oraz pogrupowania tematycznego.
  • Każde zgłoszenie dopuszczone do głosowania zostanie przypisane do 1 kategorii.

2. Etap I: wybór Komisji

  • Organizator wybierze prezentacje o największej wartości dla uczestników, uwzględniając kryteria takie jak m.in. praktyczność, neutralność produktowa, aktualność i innowacyjność
  • Wybrane tematy zostaną włączone do agendy z pominięciem etapu II Konkursu.

3. Etap II: głosowanie internautów

  • Do etapu II zostaną automatycznie zakwalifikowane zgłoszenia, które nie zostaną wybrane w etapie I.
  • Głosowanie na poszczególne prezentacje będzie miało charakter publiczny i wymagało od głosującego posiadania konta w serwisie LinkedIn. Posiadacz konta LinkedIn będzie mógł oddać 1 głos na konkretną propozycję prezentacji.

4. Laureaci

  • Slot prezentacyjny zostanie przyznany zgłoszeniom, które znajdą się w TOP2 według liczby głosów w każdej kategorii, pod warunkiem, że liczba głosów na dane zgłoszenie przekroczy 100.
  • Typy scen oraz godziny slotów prezentacyjnych są przydzielane przez Organizatora.
  • Uzyskana liczba głosów oraz miejsce w konkursie nie mają wpływu na przydział typu sceny oraz godziny.
Selekcja zgłoszeń

Oceniamy Twoją propozycję pod kątem tego, jak pasuje ona do naszego audytorium i jak bardzo koncentruje się na praktyczn... (więcej)

Wsparcie opiekuna

Dokładamy wszelkich starań, aby wspierać Cię podczas całego procesu przygotowania prezentacji. Otrzymasz wsparcie dedyko... (więcej)

Czas na wystąpienie

Twój czas na scenie to 25 minut. Sugerowany przez nas podział to: 15 minut na właściwą prezentację oraz 10 minut na sesj... (więcej)

FAQ

Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Nie! To otwarty konkurs dla każdego, kto chciałby podzielić się swoją wiedzą i wystąpić na scenie Targów eHandlu.

Udział w konkursie oraz zdobyte w nim wystąpienie są bezpłatne.

Konkurs składa się z dwóch etapów:

  • I: wybór komisji, w którym następuje selekcja najbardziej praktycznych, neutralnych produktowo, aktualnych i innowacyjnych zgłoszeń

  • II: głosowanie internautów, w którym miejsce w agendzie otrzymuje TOP2 z każdej kategorii (pod warunkiem zdobycia minimum 100 głosów)

Tak, ale do głosowania zostanie wybrany tylko jeden temat z danej firmy.

Tak, nawet do tego zachęcamy! Wystąp wraz ze swoim współpracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym.

W połowie czasu trwania głosowania na stronie pojawi się ranking. Widoczna w nim liczba punktów będzie aktualizowana na bieżąco.

Nasz system jest zabezpieczony przed typowymi formami sztucznego generowania głosów, dodatkowo dział IT będzie uważnie monitorował proces głosowania. Wszystkie podejrzane działania sugerujące użycie nielegalnych taktyk, narzędzi, botów lub kupowania głosów zostaną zbadane. Wszystkie głosy zdobyte nielegalnymi metodami zostaną anulowane. Propozycja wystąpienia, która zdobyła głosy w sposób nielegalny może zostać usunięta z konkursu.

Twój czas na scenie to 25 minut. Sugerowany przez nas podział to: 15 minut na właściwą prezentację oraz 10 minut na sesję Q&A z uczestnikami. Jeśli Twoje wystąpienie będzie dłuższe niż kwadrans, sesja pytań i odpowiedzi zostanie odpowiednio skrócona.

WYSTĄP NA JEDNEJ Z 4 SCEN

Dołącz do liderów branży ecommerce

Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.

  • 3.04.2025

    Data wydarzenia

  • 10:00-17:00

    Czas trwania

  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiem na pytania i doradzę w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Wojtas Account Manager
karolina.wojtas@targiehandlu.pl
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 3.04.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP