Jak w 2023 roku zwiększyć ruch, sprzedaż, zaangażowanie i generowanie leadów bez poświęcania godzin i dużych pieniędzy? Wykorzystać dostępne technologię i automatyzować. Sprawdź, jakie ścieżki automatyzacji powienieneś wdrożyć w 2023 roku, aby rozwijać swój biznes i zaspokajać oczekiwania klientów.
CCO&Co-founder @ User.com
Mike Korba- Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com ekspert marketing automation, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, prelegent na licznych konferencjach w tym WebSummit, Infoshare i SaaStock oraz How to Web, wykładowca w krakowskiej AGH, Collegium Civitas, WSB i innych ucz...
Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).
Marketing
Optymalizacja konwersji
Fintech/Płatności
IT dla Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
Nowe trendy w Ecommerce
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP