Rdzeń prezentacji stanowić będzie przedstawienie wniosków z przygotowanej na potrzeby wewnętrzne analizy którą przeprowadziliśmy aby lepiej zrozumieć i wyciągnąć wnioski z polskich e-commerce pod względem ich efektów i przyjętych strategii SEO. Wraz z nowymi danymi i dziesiątkami e-commerce które analizowaliśmy dane zaczęły się układać w pewien jasny wzór. Każdy z e-commerce który dominował lub radził sobie dobrze w swojej kategorii stosował mniej lub bardziej skutecznie jedną z 4 strategii. ...
SEO Director @ WebTalk
Strateg SEO obecny branży od 15 lat. Całe życie zawodowe związany z agencyjną stroną SEO zaczynając od małych, lokalnych klientów po międzynarodowe korporacje i kampanie SEO poza granicami Polski.
Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).
Marketing
Optymalizacja konwersji
Fintech/Płatności
IT dla Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
Nowe trendy w Ecommerce
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP