Zbuduj Agendę 23. Targów eHandlu

Rodzaje promocji konsumenckich – którą kiedy zastosować, by osiągnąć efekt?

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Co zrobić, gdy przygotowane przez twórców rozwiązań e-commerce działania promocyjne są niewystarczające? Jak przeprowadzić takie działania, by wszystko było zrobione zgodnie z prawem i z przepisami podatkowymi? Grzegorz Gawin, założyciel Hagen i współtwórca Promomanagera przedstawi najważniejsze typy promocji konsumenckich, pokaże ich silne strony oraz możliwości ich zastosowania w celu rozwiązania konkretnych problemów. W prezentacji zobaczycie także, jakie elementy formalno-prawne są niezbędne...

Grzegorz Gawin

Prezes Zarządu @ Promomanager

Bio Prelegenta

Grzegorz Gawin – założyciel Hagen, współtwórca Promomanagera. Praktyk, kładący silny nacisk na realizację konkretnych celów sprzedażowych. Przeszedł wszystkie szczeble kariery w agencjach marketingowych i reklamowych. Wieloletni Dyrektor Marketingu, mający za sobą stworzenie i wdrożenie działań, któ...


Oddaj głos na prelekcje w pozostałych kategoriach

Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).

Marketing

Optymalizacja konwersji

Fintech/Płatności

IT dla Ecommerce

Logistyka & rynki zagraniczne

Nowe trendy w Ecommerce

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 6 kwietnia EXPO XXI

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiemy na pytania i doradzimy w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Michalak Relationship Manager
karolina.michalak@targiehandlu.pl
+48 721 945 134
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 6.04.2023

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP