Co zrobić, gdy przygotowane przez twórców rozwiązań e-commerce działania promocyjne są niewystarczające? Jak przeprowadzić takie działania, by wszystko było zrobione zgodnie z prawem i z przepisami podatkowymi? Grzegorz Gawin, założyciel Hagen i współtwórca Promomanagera przedstawi najważniejsze typy promocji konsumenckich, pokaże ich silne strony oraz możliwości ich zastosowania w celu rozwiązania konkretnych problemów. W prezentacji zobaczycie także, jakie elementy formalno-prawne są niezbędne...
Prezes Zarządu @ Promomanager
Grzegorz Gawin – założyciel Hagen, współtwórca Promomanagera. Praktyk, kładący silny nacisk na realizację konkretnych celów sprzedażowych. Przeszedł wszystkie szczeble kariery w agencjach marketingowych i reklamowych. Wieloletni Dyrektor Marketingu, mający za sobą stworzenie i wdrożenie działań, któ...
Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).
Marketing
Optymalizacja konwersji
Fintech/Płatności
IT dla Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
Nowe trendy w Ecommerce
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP