60% firm w USA przeznacza na video mniej niż 1000 dolarów. Nie analizując inflacji i gospodarek poszczególnych krajów daje nam to po przeliczeniu na rynek polski około 5000 złotych. Tak wynika z raportu serwisu Wyzowl.com jeśli chodzi o marketing video w 2022 roku. Czy to oznacza, że nie warto produkować dużych kampanii? Absolutnie nie, ale od dawna uważam, że warto dobierać odpowiednią skalę produkcyjną i środki do oczekiwanych rezultatów i to też robi coraz większa ilość osób odpowiedzialnyc...
CEO & Co-Founder w filmcloud @ FILMCLOUD
Jeszcze 10 lat temu był nerdem, a kiedy trzeba było przyjść na galowo zakładał t-shirt z klawiaturą. Dzisiaj mówi, że jest z tego dumny, bo to właśnie pasja do technologii niespodziewanie wprowadziła go w branżę wideo, w której sukcesywnie od ponad 7 lat rozwija filmcloud, czyli dom produkcyjny spec...
Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).
Marketing
Optymalizacja konwersji
Fintech/Płatności
IT dla Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
Nowe trendy w Ecommerce
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP