Zbuduj Agendę 23. Targów eHandlu

Ile musisz wydać na reklamę na Amazon, aby pokazywać się na pierwszej stronie?

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Wyobraź sobie, że nie musisz kreować potrzeb klienta ani przekonywać go do zakupu, zamiast tego właściwie od pierwszego dnia sprzedaży po prostu masz jego zaufanie. Marzenie każdego marketera?

Takie możliwości daje Ci największy na świecie marketplace - Amazon. Jest on obecnie jedną z najważniejszych platform reklamowych. Budżety firm na reklamę są porównywalne z tymi wydawanymi w Google czy Facebook.

Podczas mojej prelekcji na konkretnym case study pokażę skuteczne strategie, których uż...

Mateusz Grzywnowicz

Head of Selium @ Selium

Bio Prelegenta

Mateusz Grzywnowicz - Head of Selium, działu platformy Shoper odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na marketpalce'ach. Specjalizuje się w największych portalach sprzedażowych, jak Ebay i Amazon. W Shoperze koordynuje rozwój sprzedaży na blisko 30 marketplace'ach. Wysłał polskie produkty już do pona...


Oddaj głos na prelekcje w pozostałych kategoriach

Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).

Marketing

Optymalizacja konwersji

Fintech/Płatności

IT dla Ecommerce

Logistyka & rynki zagraniczne

Nowe trendy w Ecommerce

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 6 kwietnia EXPO XXI

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiemy na pytania i doradzimy w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Michalak Relationship Manager
karolina.michalak@targiehandlu.pl
+48 721 945 134
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 6.04.2023

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP