Zbuduj Agendę 23. Targów eHandlu

9 wskazówek: Jak stworzyć turbo skuteczne reklamy w Google, na Facebooku i na Allegro

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Z jednej strony mamy za sobą rok dynamicznych zmian na rynku reklamy internetowej i debiutów wielu nowych, ciekawych form promocji. Z drugiej strony nadal mamy przed sobą czas walki o rentowność. Jak pogodzić te dwa światy i nadal zarabiać na kampaniach reklamowych Google, Facebook i Allegro?

Na bazie setek prowadzonych kampanii dla polskich ecommerce'ów przygotowaliśmy listę 9 najbardziej istotnych wskazówek, których wdrożenie znacząco zwiększy szansę na Twój sukces!

Dowiesz się między i...

Piotr Urbaniak

Head of Sales and Marketing @ Traffic Trends

Bio Prelegenta

Head of Sales and Marketing w poznańskiej agencji Traffic Trends, od prawie 12 lat związany z branżą e-commerce. Na swoim koncie posiada kilkaset zaplanowanych i przeprowadzonych z sukcesem kampanii reklamowych dla polskich sklepów. W swoich działaniach zawsze skupia się na realizacji określonego ce...


Oddaj głos na prelekcje w pozostałych kategoriach

Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).

Marketing

Optymalizacja konwersji

Fintech/Płatności

IT dla Ecommerce

Logistyka & rynki zagraniczne

Nowe trendy w Ecommerce

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 6 kwietnia EXPO XXI

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiemy na pytania i doradzimy w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Michalak Relationship Manager
karolina.michalak@targiehandlu.pl
+48 721 945 134
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 6.04.2023

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP