Content marketing dla produktów to przestrzeń warta eksplorowania dla wielu sklepów online. W trakcie prelekcji odkryjemy 5 skutecznych metod tworzenia i organizowania treści produktowych, tak aby pracowały na sprzedaż i pozyskanie nowych klientów dla Twojego sklepu. Jak tworzyć komunikację produktową i dlaczego marketerzy już 1966 roku znaleźli odpowiedzi na trapiące Cię pytania dotyczące tworzenia treści? Dowiesz się podczas mojej prelekcji!
Chief Marketing Officer w Escola S.A. @ Escola S.A.
Łukasz Zielonka — full stack marketer. Chief Marketing Officer spółki Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi consultingu z zakresu wykorzystania nowych technologii. Zwolennik marketingu opartego na danych i fan naukowych opracowań na temat marketingu. Uważa, że dobry ma...
Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).
Marketing
Optymalizacja konwersji
Fintech/Płatności
IT dla Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
Nowe trendy w Ecommerce
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP