Zbuduj Agendę 23. Targów eHandlu

Develop Advanced Facebook Ads Customer Funnels

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

A technical breakdown of how to leverage a series of interconnected Facebook Ads campaigns that automatically turn off or on based on each prospect's individual journey. This is done by mapping out and setting up conversions that span across the entire customer journey. You are then able to use each conversion as targeting or exclusions to clearly define your marketing funnel. The result of a strong marketing funnel is improved ad performance from the top to the bottom of the funnel.

Brenton Thomas

Founder @ Twibi

Bio Prelegenta

Brenton has spoken at various digital marketing conferences such as BrightonSEO (brightonseo.com) and Utah Digital Marketing Collective (utahdmc.org) to mention a few. In addition, he's presented at various internal corporate settings such as all-hands calls to give marketing updates to an audience ...


Oddaj głos na prelekcje w pozostałych kategoriach

Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).

Marketing

Optymalizacja konwersji

Fintech/Płatności

IT dla Ecommerce

Logistyka & rynki zagraniczne

Nowe trendy w Ecommerce

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 6 kwietnia EXPO XXI

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiemy na pytania i doradzimy w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Michalak Relationship Manager
karolina.michalak@targiehandlu.pl
+48 721 945 134
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 6.04.2023

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP