Targetowanie reklam to proces, polegający na kierowaniu reklamy do odpowiedniej grupy docelowej. Jednak określenie tej grupy staje się coraz trudniejsze. Różnice między grupami odbiorców zdają się zacierać, a obostrzenia dotyczące prywatności w sieci dodatkowo utrudniają identyfikację konkretnych grup i ich charakterystyk. Czy w związku z tym należy szukać alternatyw w ustalaniu strategii marketingowej? Na to pytanie wraz ze skutecznymi przykładani na komunikację w digitalu odpowiem z przyjem...
Creative Director, Partner w Tribe47 @ Tribe47
Mariya Kallagova - Creative Director, Partner w Tribe47 - agencji wyspecjalizowanej we wprowadzaniu na rynek i wspieraniu wzrostu firm z sektora Ecommerce. Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania Projektami na Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 10 lat działa ...
Do oddania głosu wymagane jest konto na LinkedIn (nie używamy go bez Twojej zgody do niczego poza autentykacją). Głosowanie potrwa do 9 lutego (16:00).
Marketing
Optymalizacja konwersji
Fintech/Płatności
IT dla Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
Nowe trendy w Ecommerce
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP