Przez 15 lat działania w świecie danych online zrealizowaliśmy ponad 200 projektów, w których testowaliśmy różne elementy serwisów e-commerce. Wszystkie testy A/B miały na celu zwiększenie współczynnika konwersji. W czasie prezentacji przedstawię najważniejsze lekcje, które wynieśliśmy z tych projektów.
CEO @ Conversion
Mariusz Michalczuk jest współzałożycielem i CEO Conversion, pierwszego w Polsce butiku analitycznego w pełni specjalizującego się w danych online. Od 2010 roku wspiera firmy różnej wielkości w implementacji narzędzi i procesów analitycznych, które napędzają ich rozwój i wzrost. Jako pasjonat dzielen...
Głosowanie trwa do 27 lutego, g. 15:00.
Sztuczna Inteligencja
Marketing
Nowe trendy w Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
IT dla Ecommerce
Fintech/Płatności
Optymalizacja konwersji
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP