Ta prezentacja to case studies 3 naszych klientów z branży ecommerce. Każdy z nich zaliczył awarię sklepu z różnych powodów (przeciążenie, błąd programistyczny, błąd usługi płatniczej). Przybliżę w jaki sposób automatyczne monitorowanie działania sklepu pomaga mieć natychmiastową informację o błędzie i na niego zareagować. Efektem jest skrócenie do minimum czasu reakcji od wystąpienia błędu do jego naprawy. Wiem, że brzmi to jak prezentacja produktu ale mam zamiar skupić się na technicznych aspe...
Head of Channel Sales @ Monit24.pl
Z branżą internetową związany jest od 2012r. Specjalizuje się w branży SaaS, budując i rozwijając działy sprzedaży na rynki polskie i zagraniczne. Swoje doświadczenie zdobywał w takich firmach jak: Callpage, Livespace , SALESmanago. Obecnie odpowiedzialny za kanał partnerski w Monit24 i obszar szkol...
Głosowanie trwa do 27 lutego, g. 15:00.
Sztuczna Inteligencja
Marketing
Nowe trendy w Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
IT dla Ecommerce
Fintech/Płatności
Optymalizacja konwersji
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP