Zbuduj Agendę 27. Targów eHandlu

Data mining and friction less decisions, how to make customers decisions easier in your favor?

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

You know how frustrating it is when you want to buy something, but there’s just too much information to sift through? People love making decisions easily, but they hate feeling overwhelmed or pressured.

That’s why a smarter approach to marketing focuses on helping customers decide effortlessly. Instead of bombarding them with endless content, this system predicts their questions, organizes information into clear answers, and continuously improves based on their interactions.

For small busi...

Sebastian Sulma

Co-Founder & CEO @ BuyerMind

Bio Prelegenta

15 years business development, marketing and sales for medium and big companies. Believing that true innovation starts on the edge of systematic delivering of value enforced by tech.


37 głosów

Oddaj głos na prelekcje w pozostałych kategoriach

Głosowanie trwa do 27 lutego, g. 15:00.

Sztuczna Inteligencja

Marketing

Nowe trendy w Ecommerce

Logistyka & rynki zagraniczne

IT dla Ecommerce

Fintech/Płatności

Optymalizacja konwersji

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 3 kwietnia w Warszawie

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiem na pytania i doradzę w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Wojtas Account Manager
karolina.wojtas@targiehandlu.pl
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 3.04.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP