Zbuduj Agendę 27. Targów eHandlu

Jak w 5 krokach 3-krotnie zwiększyć liczbę konwersji przy połowę mniejszych kosztach? Czyli nasze case study z branży finansowej.

Krótki opis prezentacji (zakres tematyczny, teza, ...)

Celem działań była optymalizacja kosztów kampanii oraz zwiększenie liczby konwersji na prowadzonych wcześniej kontach w Google Ads.

Na początku współpracy najważniejsza dla nas była analiza i weryfikacja efektywności przeszłych działań w kampaniach Google Ads oraz wdrożenie poprawnych pomiarów dla prowadzonych kampanii.

Nieustająco monitorując działania konkurencji, pracowaliśmy na stworzonych przez nas raportach dla każdego produktu klienta w Looker Studio.

Jak odnieśliśmy sukces?

-...

Patryk Goławski

Media Director @ Fabryka Marketingu

Bio Prelegenta

Posiada 9-letnie doświadczenie w marketingu internetowym, od samego początku skupiony na zakupie mediów i kampaniach performance.

Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii digital w środowiskach reklamowych Google, Meta (Facebook i Instagram), X, SnapChat, Programmatic, TikTok. Zwolenni...


25 głosów

Oddaj głos na prelekcje w pozostałych kategoriach

Głosowanie trwa do 27 lutego, g. 15:00.

Sztuczna Inteligencja

Marketing

Nowe trendy w Ecommerce

Logistyka & rynki zagraniczne

IT dla Ecommerce

Fintech/Płatności

Optymalizacja konwersji

Bezpłatne wejście na prezentacje i expo | 3 kwietnia w Warszawie

Bilet elektroniczny (PDF do wydruku lub na telefon) wyślemy kilka dni przed wydarzeniem. Rejestrujac się potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności.

Wsparcie

Z wielką chęcią odpowiem na pytania i doradzę w kwestii strategii wystawienia się na Targach. Pozdrawiam,
Karolina Wojtas Account Manager
karolina.wojtas@targiehandlu.pl
+48 535 801 021
  • EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14

    Lokalizacja

  • 3.04.2025

    Data wydarzenia

  • Infoguru Sp. z o.o.

    Organizator

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811883511

    NIP