Celem działań była optymalizacja kosztów kampanii oraz zwiększenie liczby konwersji na prowadzonych wcześniej kontach w Google Ads.
Na początku współpracy najważniejsza dla nas była analiza i weryfikacja efektywności przeszłych działań w kampaniach Google Ads oraz wdrożenie poprawnych pomiarów dla prowadzonych kampanii.
Nieustająco monitorując działania konkurencji, pracowaliśmy na stworzonych przez nas raportach dla każdego produktu klienta w Looker Studio.
Jak odnieśliśmy sukces?
-...
Media Director @ Fabryka Marketingu
Posiada 9-letnie doświadczenie w marketingu internetowym, od samego początku skupiony na zakupie mediów i kampaniach performance.
Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii digital w środowiskach reklamowych Google, Meta (Facebook i Instagram), X, SnapChat, Programmatic, TikTok. Zwolenni...
Głosowanie trwa do 27 lutego, g. 15:00.
Sztuczna Inteligencja
Marketing
Nowe trendy w Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
IT dla Ecommerce
Fintech/Płatności
Optymalizacja konwersji
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP