Odkryj, jak połączenie danych produktowych i synergii między PIM a platformami sprzedażowymi może przyspieszyć rozwój biznesu B2B. Dowiedz się, jak efektywne zarządzanie informacją produktową rozwiązuje problemy z katalogiem produktowym, zwiększa sprzedaż, optymalizuje procesy i buduje przewagę konkurencyjną, jednocześnie generując oszczędności. Opowiemy też, jak duże znaczenie w generowaniu zysków i redukcji kosztów ma odpowiednio dobrana technologia e-commerce.
@ Spyrosoft eCommerce, Ergonode
Tomasz Puszczyk (Spyrosoft eCommerce) - Ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży, wspiera firmy w digitalizacji i rozwoju ich działalności e-commerce, zarówno w modelach B2B, B2C jak i C2C. Pomaga klientom nie tylko wdrażać nowoczesne technologie, ale także optymalizować procesy biznesow...
Głosowanie trwa do 27 lutego, g. 15:00.
Sztuczna Inteligencja
Marketing
Nowe trendy w Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
IT dla Ecommerce
Fintech/Płatności
Optymalizacja konwersji
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP