W trakcie procesu zakupowego klienta mogą zatrzymać różne czynniki – niezrozumienie oferty, trudności w porównaniu produktów, wątpliwości co do warunków gwarancji czy opóźnienia w dostawie. Co, jeśli można by ograniczyć choć część z nich? Klient ma pytanie, Ty znasz odpowiedź, ale nie możesz czekać w gotowości przez cały czas. A gdyby chatbot AI mógł odpowiadać Twoimi słowami 24/7, dokładnie tak, jak tego oczekujesz? Podczas naszej prelekcji pokażemy Ci, jak wykorzystać tę technologię. Przedstaw...
@ X-ONE
Waldemar Majchrzak, CTO, X-ONE
Związany z wytwarzaniem oprogramowania od 20 lat. Doświadczenie w pracy zdobywał jako full stack developer, programista baz danych, kierownik zespołów, a następnie jako manager i dyrektor działu IT. Od 2015 r. w roli CTO w X-ONE, gdzie nadal bierze aktywny udział w...
Głosowanie trwa do 27 lutego, g. 15:00.
Sztuczna Inteligencja
Marketing
Nowe trendy w Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
IT dla Ecommerce
Fintech/Płatności
Optymalizacja konwersji
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP