W miarę rozwoju każdego e-commerce rośnie zapotrzebowanie na wysokiej jakości dane oraz jednolite źródło prawdy (Single Source of Truth). W tej prezentacji pokażemy, jak zbudować zautomatyzowaną platformę do łączenia danych z różnych źródeł marketingowych, wdrożyć spójne zasady nazewnictwa (naming convention) i dzięki temu pożegnać się z ręcznym scalaniem danych w Excelu, które pochłania cenne zasoby. Omówimy, jak wykorzystać AI do uproszczenia analizy danych i jak dzięki odpytywaniu bazy w języ...
Maciek Stanasiuk CEO & Principal Consultant Adam Piątek Consulting Services Lead @ Defused Data
Maciek Stanasiuk - Założyciel i CEO Defused Data. Od 15 lat pomagam organizacjom takim jak Lufthansa, BWW, czy EVE Online wykorzystać dane do optymalizacji ich biznesu o od ich prawidłowego zbierania, przez ich analizę i włączeniu ich w strategię, po aktywację, np. za pomocą integracji marketing te...
Głosowanie trwa do 27 lutego, g. 15:00.
Sztuczna Inteligencja
Marketing
Nowe trendy w Ecommerce
Logistyka & rynki zagraniczne
IT dla Ecommerce
Fintech/Płatności
Optymalizacja konwersji
Lokalizacja
Data wydarzenia
Organizator
Adres prawny
NIP